Er kwamen ontzettend knappe modellen voorbij, dus kijk en geniet!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Bedankt voor het kijken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Probeer of je daarmee kunt variëren en durf ook originele standpunten in te nemen. Succes!
Urielle schreef:Ik vind het nette foto's en de ruiters zijn vast blij ermee maar als buitenstaander die niemand kent vind ik de foto's wat emotie en personality missen. Wat mij betreft zit je met foto 2 het meest in de richting. Ik hou van dressuurfotos die partnership, vriendschap, vreugde, elegantie uitstralen en voor mij persoonlijk zouden paard en ruiter hier perfect inwisselbaar zijn voor een ander koppel. Mijn advies zou zijn om de eigenheid van de combinatie proberen te belichten, is het rijden een elegante dans samen, is het juist indrukwekkend geweld?
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Nogmaals: Als het je eigen foto's zijn, ben je vast blij ze te ontvangen maar ik denk dat ze nog beter kunnen.

). Ik zou de onderwerpen wat minder centreren, durf wat creatiever te zijn met compositie's, ga eens door je knieeen, iets naar links, iets naar rechts. Snijd de foto eens wat meer uit, enzovoort
Opzich zijn de foto's uit de OP wel redelijk scherp (al valt de 3de een beetje te betwijfelen qua scherpte). Wellicht kun je ze met exporteren even laten verscherpen voor het scherm of er een 'Unsharp Mask' overheen gooien zodat het iets sterker word