Ook daar even kijken!Samen met deze geweldige fotografe + Denice Lindeman vroeg Sophie van J'Adore Kaftan mij om als fotograaf haar nieuwe collectie vast te leggen.
De vorige shoot met J'Adore Kaftan was nog niet zo lang geleden, dat was met Daisy en Miralda op het strand. Ik kende Sophie en haar jurken dus al, en had er zin in!
Als leuke verassing kwam Wendy Vonk er op het laatste moment bij om backstage opnamen te maken, deze zullen als ze klaar zijn op mijn blog verschijnen, samen met een behind the scenes artikeltje
Super leuk dat je er was, Wendy!Anyway, Sophie had dus een olifant geregeld voor de shoot, onwijs gaaf! Heel grappig, hij liep gewoon echt los in het bos. Soms dacht hij "joe, ik ga even daarheen" en wandelde hij op eigen houtje het bos in, tot de trainer hem weer kwam halen
Heel grappig om eens mee te werken, na een tijdje vergeet je dat je een olifant tegenover je hebt staan en wil je hem bijna eventjes opzij duwen voor een beter beeld
MAAR, zonder verder gedoe, hier de foto's! Ze lijken verscherpt, maar dat is Flickr. Heb nog steeds geen beter alternatief gevonden..
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Met dank aan het team: