[VRAAG] website maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Art_Ificious

[VRAAG] website maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 17:18

Hoi
Omdat ik een vaste website wil met eigen domeinnaam zoek ik hulp.
Ik krijg namelijk al vaker opdrachten.

Welke sites bieden de beste optie en zijn niet te duur ?(liefst 1x per jaar betalen ipv per maand)
Welke hebben een mooi design die je zelf nog kan aanpassen?
GEEN benaming/reclame van de creatizsite op mijn site?

Alle tips voor goede sites zijn welkom.

_Sanne

Re: website maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 09:31

Bij one.com heb ik mijn domeinnaam lopen en heb ik mijn website ook gemaakt!

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 09:32

One.com heb ik ook, maar wel al meerdere keren problemen mee gehad :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 09:35

Hoe handig ben je met programmeren? Ik heb twee websites van WordPress; basis template (zijn er duizenden van) en mbv CSS, HTML en Javascript het eea aangepast. WordPress is gratis (al heb je bij diverse templates wel betaalde extra mogelijkheden), de keuze uit ontzettend veel applicaties en templates en ik host het dan bij Hosting2Go voor 3 tientjes per jaar.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 09:35

Ik heb mijn wordpress site bij strato gehost, is geloof ik 2.50 per maand. Je kan standaard templates kiezen voor je site, en als je verstand hebt van html codes alles naar je eigen zin maken.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-15 11:05

Thnx voor de uitleg

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 11:14

Ik zit ook bij one.com :j

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:01

Ik heb ook een website bij strato. Ik had wel het geluk dat mijn vriend mijn site wilde ontwerpen. Ik betaal nu per kwartaal 7,50.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 08:44

Veel webhosts hebben zelf een online webdesign software pakket.
Bijvoorbeeld Wordpress.

Een wordpress website kun je zelf ontwerpen of vanuit een template maken en aanpassen. En dat kan zo eenvoudig of juist ingewikkeld als je zelf wil.
Hou er wel rekening mee dat wordpress zeer vaak aangevallen wordt door hackers. Zorg dan dus voor erg goede passwords en gebruik dat password voor geen enkele andere website om te voorkomen dat je overal gehackt kunt worden als ze eenmaal bij je binnen zijn.

Iets anders wat je kunt doen: zelf software kopen om je website te ontwerpen en die daarna gewoon uploaden op je eigen domein die je via een webhost neemt.
Er zijn verschillende gratis of betaalde programma's voor ieder budget beschikbaar. Van gemakkelijk (slepen en plakken) tot compleet zelf programmeren voor experts.

Welke webhost bij je past is een kwestie van vergelijken.
Op internet kun je daar zelf al heel veel info over vinden en er zijn ook veel reviews te vinden over iedere host.

Zelf ben ik ooit begonnen bij Antagonist.
Daar zit ik voor 1 domein nog steeds bij, omdat ze een relatief goedkoop "onbeperkt" pakket hebben voor m'n grootste site.
Maar in de afgelopen jaren heb ik wel gemerkt dat hun service iets minder goed is, door de grootte van het bedrijf. Niet erg persoonlijk en als het ze niet gemakkelijk lukt, dan stoppen ze er gewoon mee en laten ze je zitten. Dus qua service is het niet top.

Al m'n andere sites heb ik daarom een paar jaar geleden naar Goedkopewebhoster.nl overgezet.
Klein bedrijf. En met extreem goede service 24/7 en ook erg snel.

En ik zie nu ik dit voor je type, dat goedkopewebhoster inmiddels ook onbeperkte data en opslag heeft, dus voor mij is het tijd om het andere domein binnenkort te gaan verhuizen :)