Ik ben vroeger veel aan het bouwen geweest met mecano. Helaas na een verhuizing van mijn ouders en op kamers gaan is de hele set verkocht. Afgelopen jaren af en toe aan het bouwen geweest met kleine dingen van de benzine pomp met lego dingen. Raceautotjes, tankautos dat soort dingen. Meestal bouwen voordat ze naar een klein kind gingen. Of wachtend in een garage bij de kinderhoek zoet bouwen.

Alleen het blijft kriebelen dus langzaam aan eind vorig jaar begonnen met bouwen. Meteen goed begonnen met een technisch lego pakket. Bulldozer met electrische aansturing en werkende schep. Hiermee ga ik heel langzaam vooruit omdat vooral het zoeken van de juiste stukjes veel tijd kosten. En precies als ik ben wil ik het liefst eerst alles uitzoeken. Het gaat alleen om duizenden stukjes

http://www.lego.com/nl-nl/technic/produ ... eel-loader

Nu veel tijd over vanwege gipspootje dus wat klaarliggend klein spul waarmee ik nu bezig ben. De plus supermarkt neplego helpt daar goed bij. De supermarkt zelf gaat dienst doen als helicopter platform met bp en shell tankauto.

Fotos heb ik nog niet maar ben wel benieuwd naar jullie creaties.