Al enige tijd componeer ik af en toe kür muziek in opdracht. Graag wil ik met jullie mijn laatst afgeronde project delen! Bij deze kür zat de vraag om het nummer Are You With Me van Lost Frequencies er in te verwerken. Dit hoor je terug in de stap en galop. De draf muziek is 100% origineel. Alles is door mij ingespeeld.
Dit is de eerste keer dat ik voor een pony een kür heb geschreven. Het was even puzzelen met het tempo, de draf ligt namelijk op 177 'beats' per minute ofwel bpm. Het bpm bepaalt hoe snel de tellen in de muziek elkaar volgen, en reken je in het geval van dressuur muziek uit door de stappen van het paard te tellen; logischerwijs ligt dat tempo bij een pony gemiddeld wat hoger dan bij een paard. Om je even te helpen voorstellen hoe hoog zo'n tempo dan is; kwa muziek genres komt 177bpm het meest in de buurt van onder andere speed metal en gabber

Omdat ik mezelf nog veel moet en kan verbeteren, sta ik heel open voor tips en kritiek!
Zonder verder te veel te kletsen, bij deze de video!
*ALVORENS TE REAGEREN* Ik wil jullie er graag op wijzen dat dit topic in 'uit de kunst' is geplaatst. Dit topic gaat over mijn muziek. Dat wil zeggen dat rijtechnisch commentaar hier niet op zijn plaats is, er zal niet op worden gereageerd en het is bovenal off-topic. Bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek om het thuis op een servetje te schrijven als je het kwijt moet, maar niet in dit topic
grappig!). Ik vind de melodie goed passen bij de pony en bij de gangen. Soms zou er wel net iets meer pit in mogen. Vooral bij de uitgestrekte draf.
Dankjewel voor de tip!