[TEK] Nieuwe liefde: Pastel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Horsenart95

[TEK] Nieuwe liefde: Pastel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 15:30

Hoi hoi allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een topic opende, du nu leek het me wel weer leuk :D
Ongeveer een jaar geleden heb ik pastelkrijt aangeschaft, maar ik was te bang om ermee aan de slag te gaan haha. Nu heb ik een maand of 7 geleden een keer een werkje gemaakt, maar daarna ook weer gestopt. Plotseling had ik vorige week opeens heel veel inspiratie, en ben toen opnieuw begonnen met oefenen. Ik vond het zo leuk dat ik gelijk nog maar een werkje heb gemaakt :D .
Hier komen de pasteltekeningen die ik tot nu toe gemaakt. Ik hoop dat jullie er verbetering in zien!

Katje op A3, van 7 maanden geleden:
Afbeelding

Wolf op A3, vorige week gemaakt:
Afbeelding

Kerkuil op A4, net af :D
Afbeelding

Ik ga zeker door met oefenen, ik vind het zo leuk! Een paard lijkt me ook echt heel leuk om te doen :D Als jullie nog tips ter verbetering hebben hoor ik het graag :)

Sannens

Re: [TEK] Nieuwe liefde: Pastel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 15:32

Ziet er heel goed uit! Vooral die uil vind ik prachtig. Ik ben erg blij dat je niet de meest gemaakte fout met pastel maakt: Dat is namelijk te veel vegen. Je houdt echt de structuren aan van hun vacht en dat is naar mijn idee het moeilijkste met pastel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 15:36

Duidelijke vooruitgang! De uil vind ik schitterend, de details ook op de vleugels, wauw!
Verder geen tips, gezien ik zelf een leek ben ;)

Horsenart95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 09:21

@sannens: dankjewel! Ik moest wel heel erg mn best doen om niet teveel te vegen hoor. Bij de uil is het redelijk gelukt :P

@Spruitjee: danku!! Blij om te horen dat er verbetering in zit :)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 11:54

Wow! heel veel vooruitgang geboekt, al heb je eigenlijk niets met pastel gedaan in die 7 maanden :+
Echt prachtig, ben fan van de wolf :j