Naar aanleiding van een discussie hierover ben ik toch best benieuwd naar jullie meningen.
Wat vinden jullie van goedkope fotoshoots? Gaan jullie daar juist liever voor dan voor een dure of schrikt de goedkope prijs jullie juist af?
Ik weet niet zo goed wat ik erover moet denken. Ik fotografeer voor mijn hobby, gewoon omdat ik het leuk vind, en vraag momenteel €10. Eigenlijk van iedereen hoor ik dat dat veel te weinig is voor de kwaliteit die ik lever en een aantal mensen hebben mij ook de tip gegeven om mijn prijs te verhogen, omdat juist die hele lage prijs de mensen afschrikt. Ze zeggen dat de mensen dan bang zouden zijn om geen kwaliteit of serieuze foto's te krijgen.
Dus, wat is jullie mening? Als jullie zo een goedkope prijs zien, gaan jullie dan twijfelen aan kwaliteit? Of zoeken jullie juíst goedkope fotografen?

bijvoorbeeld foto's die wél mooi zijn in het portfolio, maar niet als je de fotografe boekt, of dat er iemand komt die eigenlijk helemaal niet met paarden/mensen om kan gaan... tsja.
. Want in een taxatietopic zijn de smaken zo verdeeld