[DIGI] [WIP] manen tekenen.... *zucht*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cavallo_uomo

[DIGI] [WIP] manen tekenen.... *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 17:27

Vandaag zat ik schetsjes te maken (digitaal) en besloot ik er een uit te werken. Weer in dezelfde stijl als de tekeningen uit het topic in mijn onderschrift :) maar ik wil dit keer de manen anders doen. Zoals ik het eerst deed was het 1 grote klont. heeft iemand een idee hoe ik de manen anders kan maken? Het moet namelijk wel bij de stijl passen. Zit al een uur te prutsen vandaar dat ik het nu hier vraag :o alvast bedankt.

De tekening (tot nu toe) :
Afbeelding

Edit: ik weet dat de ogen er niet uit zien, is meer om te kijken waar de ogen moeten (de definitieve ogen komen nog)

cavallo_uomo

Re: [DIGI] [WIP] manen tekenen.... *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 20:51

?

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:28

Ik kan geen tips geven, ik werk niet met Digi (ofja ik werk er wel mee maar ik moet alles nog uitvinden. Puuuure beginner)
Ik volg wel

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:48

ik zou zoals je het hoofd heb gedaan ook zo doen met d emanen, maar dan heel klein. dus ipv dat je een vakje zwart en een vakje donkergrijs dezelfde maat maakt als op het hoofd, maak je het gewoon veel kleiner. misschien helpt dat? knotjes zijn in t algemeen al wel moeilijk hoor..

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 20:23

Zoals je in de regels kunt nalezen is het de bedoeling dat WIP topics minimaal uit 3 stappen bestaan als deze worden geopend. Je mag mij de 2 extra stappen via PB sturen, dan zorg ik dat deze stappen in de openingspost komen.

Tot die tijd gaat er een slotje op dit topic, mocht je de resterende stappen opsturen gaat hij gewoon weer open. :)