Fotoshoot zieke moeder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fritser

Fotoshoot zieke moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-15 23:35

Hoi hoi Bokkers,

Ik weet niet zo goed of het hier thuis hoort maar goed :)

Mijn naam is Michelle en ik ben 17 jaren jong, wonend in Hellevoetsluis. (Binnenkort weer de kant op van Hoogvliet)
Mijn moeder is helaas al 2,5 jaar ernstig ziek, zij heeft kanker. Eerst overwon zij darmkanker, vrij snel na de 'genezing' trad leverkanker op. Dit ging met ups en downs. De laatste paar maanden zie ik mijn moeder nogal achteruit gaan, zo word je toch wel even met je neus op de keiharde feiten gedrukt.

Sinds zo ongeveer 10 dagen gaat zij ontzettend hard achteruit, hiermee bedoel ik qua pijn. Zij heeft al maanden last van Neuropathie (als je dit zo schrijft?) Een bijwerking van de vorige chemokuren.
Neuropathie houdt in dat de zenuwen afsterven, dit veroorzaakt verlamming en pijn (armen, handen, voeten en benen).
Mijn moeder is echt een ontzettende bikkel, velen zouden al maanden geleden gestopt zijn. Het traject waar mijn moeder doorheen gaat is echt met geen pen te beschrijven.
Nu is de pijn zo ondragelijk geworden dat zij 2 dagen geleden over euthanasie begon. Hier schrok ik behoorlijk van. Dat mijn moeder zoiets zegt, dat bevat ik niet helemaal, omdat haar pijngrens berenhoog ligt.

Ik heb eigenlijk vrij weinig foto's van mijn moeder of met ons gezin samen. Mijn moeder is ook lichtelijk onzeker geraakt wat betreft haar uiterlijk. Je herkent haar niet meer terug vergeleken met 2 jaar geleden. Hierdoor vind zij het ook lastig, als er foto's van of met haar gemaakt worden.

Ik wil gewoon een partij foto's van ons gezin om later op terug te kijken.
Ik vroeg me af waar ik dat kan vragen? Of kan iemand mij doorverwijzen naar een persoon die fotoshoots doet. Ik heb allen geen al te hoog budget helaas.

Het liefst zou ik buiten een shoot willen met mooi weer, zo krijgen de foto's naar mijn idee een wat mooier sfeertje :)
Ik hoop van iemand te horen, ook kun je mij gerust een pb'tje sturen. Ik check elke dag mijn berichten.
(overdag reageer ik niet ivm. werk)

Groetjes, Michelle :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Fotoshoot zieke moeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 04:07

Je kan hier kijken voor een fotograaf in de buurt: [FK] Fotografie in opdracht

Vaak staat er een site bij en kan je dus kijken wat het kost. :)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 06:03

Wij hebben een hobby fotografe uit onze kennisenkring gevraagd. Kijk de foto's nu nooit meer, want mijn moeder zag er al zo ziek uit (herinner haar liever vol in het leven), maar de shoot zelf was heel bijzonder om samen te doen.
Heel veel sterkte jullie daar. :(:)

Suuszels

Re: Fotoshoot zieke moeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 06:59

Ik begrijp het aan de ene kant wel dat je nog graag foto's wilt, maar kan me ook voorstellen dat het moeilijk is omdat ze zo ziek is..
Eventueel wil ik het wel doen, mijn website is www.suzannefotografie.nl

Heel veel sterkte met de situatie :(:)

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 09:39

Je kan inderdaad in dit topic [FK] Fotografie in opdracht kijken.
Dit soort verzoeken horen eigenlijk thuis op Bokt Markt. Daarom plaats ik hier een slotje.

Heel veel sterkte.