[TEK]drie konijntjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

juulke123

[TEK]drie konijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 18:51

hoi hoi,

vandaag hadden we weer lekker een regendag...en ja, wat moet je dan gaan doen...?
lekker creatief bezig zijn natuurlijk! :D

dus ik ging lekker achter de pc zitten en een leuk plaatje opzoeken om na te kunnen tekenen.
aangezien ik nog nooit echt een konijn heb getekend, ging ik dus opzoek naar een konijnenplaatje om eens iets anders te tekenen dan paarden en honden.

zoals eerder vermeld in andere topics, heb ik nooit tekenles gehad. (buiten dat wat je op school krijgt. maar dat noem ik niet echt tekenles.)

persoonlijk vind ik het linkse konijn het slechts gelukt, maar die was ook de moeilijkste om na te tekenen. puur door de manier hoe ie ligt.

Hier is dan het resultaat...
Afbeelding

Reacties, tips zij altijd welkom, maar houd het alsjeblieft aardig :Y)

Bedankt voor het kijken! :wave:

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 18:54

Ik vind dat je dat heel mooi gedaan heb! Vooral het grijze konijntje spreekt mij aan

juulke123

Re: [TEK]drie konijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 18:55

ja mij ook, maar dat komt waarschijnlijk omdat ie heel veel lijkt op mijn eerste konijntje wat ik kreeg :)

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:21

Ziet er super leuk uit! Idd het grijze konijntje is het leukste! Al vind ik die witte ook errug leuk!!

juulke123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 15:20

Dankje wel!! Ik vond de wittebest goed gelukt al zeg ik het zelf haha :o want vind het nog moeilijk om een witte vacht op wit papier te tekenen hihi