Tekenen heeft een hele tijd stilgelegen, en ik ben dus niks vooruit gegaan. Maar, eingelijk wil ik wel graag Grafisch/interactief vormgeven gaan doen, en dan moet je toch wel iets kunnen tekenen. En als ik alle topics zie op UK, wil ik ook zo gaaf kunnen tekenen.
Ik hou er niet van om tekeningen met iedereen te delen, ik vind ze zelf gewoon niet mooi
Maargoed, zonder tips kom je nergens dus ik zal het wel aan iemand moeten laten zien...
Dit topic motiveert mij hopelijk ook een beetje, want negen van de tien keer stop ik er gewoon mee "Want het word toch niet mooi" nee, het word ook nooit mooi als ik niet gewoon ga oefenen
Bij deze dus mijn Digi-Art van Original, onder het zadel bij bokker Hillady.
Referentie foto gemaakt door Hillady, gelieve nergens te gebruiken.:

Oke... de tekening. Meestal smokkel ik en trek ik even de grove lijnen over, maar deze keer even niet... en dat is duidelijk te zien. Ik ben er niet heel blij mee, maar na 1,5 uur schetsen en de lineart bijwerken zag ik niet meer wat er mis was... maar de volgende dag wel. Ik heb geprobeerd het wat bij te werken, maar dat lukte niet van harte

Schets:

Lineart er van gemaakt, waar de neus te groot bleek en het hoofd te groot, of het lijf gewoon te klein
Ook de benen lijken nog aardig op rare vervormde dingen hier

Schets en LA aangepast en basiskleuren erop gezet, en vanaf hier ben ik nog niet verder gekomen.

De oogkas maak ik nog kleiner, zie nu dat ie te ver uitsteekt

Barst los en schroom je niet om alles te zeggen wat in je opkomt

Mediamarkt had een Wacom in de aanbieding, dus meteen even besteld. 
Maar ben bang als ik dat ga veranderen dat ik alles verpest.....