[DIGI] [WIP] Te veel elfjes.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kirania

[DIGI] [WIP] Te veel elfjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-15 18:16

Hallo! Ik dacht, aangezien iedereen hier paarden tekent (en ik ook, wees gerust, maar soms wordt dat oud) en ik toch moet oefenen in mijn mensen-skills, zal ik dan maar iets anders doen. Voor diegenen die games spelen - elven alom! Ik ben hier van plan de WIP's te plaatsen van mijn recente elf-schetsen en die ook af te maken. Hopelijk werkt dit topic als motivatie...

Ik ben vooral gemotiveerd om meer te tekenen omdat ik het commentaar kreeg dat mijn mensen "te anime" waren voor mijn studierichting. Ze waren te mooi, ik moest variëren, mijn mannen waren vrouwelijk,... je kent het wel. Oke. Als ze mannelijke mannen willen, dan teken ik de vrouwelijkste mannen die ik kan vinden. Sorry not sorry!

...hoewel ik ook best varieer hoor, we willen het interessant houden :')

Om te demonstreren dat ik echt wel hun commentaar in acht neem, ziehier een elf in een jurk - een WIP, of geen WIP, het hangt af van of ik hem nu ga shaden of niet.

Afbeelding

Het recentste portret waar ik aan bezig ben -

Afbeelding
Afbeelding

En om een idee te geven van hoe de meeste schetsen er uitzien -

Afbeelding

Calanthe

Re: [DIGI] [WIP] Te veel elfjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:28

Gaaf hoe je schetsen eruit zien :D
Ben benieuwd ^^

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 19:23

Ik weet niet hoeveel je hebt verandert aan je stijl sinds je te horen kreeg dat het te anime was, maar ik vind deze tekeningen daar absoluut niet onder vallen ^^ Misschien hier en daar wat invloeden vanuit die stijlen maar naar mijn idee heb je het toch wel om geturned tot een eigen stijltje. Vind ze erg gaaf! Dat portret is echt al heel mooi :j en die elf in jurk, geweldig xD Hij draagt de jurk met stijl tenminste +:)+

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-15 19:51

Super bedankt! Soms moet je die oude mensen die graag kritiek geven toch even laten zien dat je het wél kan :D

Ziehier de volgende WIP van wéér iets anders (want ja, het ene moment ben ik bezig aan het ene, dan aan het andere, dan aan een fanfic...)

Afbeelding
Afbeelding

Voor een Dragon Age fanfiction op Ao3. Nieuw personage in aanmaak!

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:38

Ooh, heel nice v.v

Wat is er mis met vrouwelijke mannen <<)
Ik vind dat je een hele mooie eigen stijl hebt. Ik vind dit totaal geen anime, meer een beetje dat half cartoon half realistische. En wees eerlijk, wanneer zijn ze op school wél blij met iets wat niet hyperrealistisch is. Ik heb voor de lol mijn werk ook eens meegenomen, daar zeiden ze niet meer over dan 'oh'.