[TEK]Eenhoorn - tangled art

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

[TEK]Eenhoorn - tangled art

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-15 14:50

Soms heb je van die dingen in je hoofd die er gewoon uit moeten.
Zo ook met deze. Ik kijk regelmatig naar (zen)tangled art, teken het zelf veel en zo groeien er vaak ideeën in mijn hoofd.
Dit was er eentje die ik al helemaal voor ogen zag. En hij staat helemaal op papier zoals ik in mijn hoofd had.
Voor de mensen die graag kleuren, hier kun je een groot formaat downloaden: http://static.afbeeldinguploaden.nl/150 ... 4TInYE.jpg
Afbeelding

mar_fay

Re: [TEK]Eenhoorn - tangled art

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 19:07

Jij bent hier echt zo heerlijk mee bezig! Ik kan me goed voorstellen dat je hier trots op bent :)
Vooral je verwerking van de bodem en de boom vind ik erg mooi gelukt, blijft interessant om naar te kijken.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 19:14

Super gaaf gedaan!

Als tip zou ik geven om proberen 'schaduwen' te maken. Dus daar waar een schaduw zou zitten de patroontjes wat dichter op elkaar zetten. Op die manier wordt ie nog gafer :j

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-15 19:41

Ja ik snap wat je bedoelt. Net als bij die takken zeg maar. Dan krijgt hij net wat meer diepte :j

Bedankt!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 19:55

Wauw! Gaaf Amanda!
Ik volg je ook al een tijdje op facebook en je hebt er echt prachtige creaties bijzitten!
Wat ik mij nog wel eens afvraag, wordt je soms niet helemaal kierewiet van al die figuurtjes en lijnen?
Als ik te lang naar jouw creaties kijk wordt ik altijd een beetje draaierig :o

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-15 20:07

Nee niet echt :D
Het hangt er ook een beetje vanaf wat ik maak.

Zo heb ik 2 weken terug een hond gemaakt. Daar was ik op een gegeven moment wel klaar mee. Ik ben er overigens ook heel tevreden over, maar dat waren wel veel vakjes, lijntjes en patronen.

[UK] [TEK][WIP]Hond Bull van Eliana (tangled art)

Ik ben nu bezig met een ijslander en die heb ik heel anders ingestoken. Langere lijnen, andere vlakken en terugkerend thema. Deze wordt overigens niet alleen lijnen werk, maar ga ik ook inkleuren. Is een uitprobeersel. Maar dat zijn veel dingen eigenlijk :D

Ik wordt er zen van. Heel raar, maar het brengt me tot rust en haalt mijn hoofd leeg.