Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat licht was echt heel vervelend, het bruidspaar zat op een slecht verlichtte plek, donkere zaal, met erachter grote ramen waar veel licht doorheen viel.. Ik had ook nog alleen een lens bij me die totaal niet lichtsterk was.. Met een klein beetje invulflits, hoge iso en handmatig ingestelde sluitertijden heb ik er nog iets van kunnen maken, maar had ik geweten dat ik binnen moest fotograferen dan had ik toch gezorgd voor meerdere lenzen en een goede losse flitser. Zorg dus dat je voorbereid bent op dat soort situaties!
WiancaR schreef:heb nog een bruiloft gedaan gehad maar ik wist op voorhand dat het een kleine groep was en in een goed verlichte zaal. Was de trouw van mijn nicht.Overweeg het verzoek nogmaals. Weet je wel waar je aan begint? Bedenk je heel goed dat je dit nooit over kunt doen.
Heb je genoeg geheugen, heb jij je camera in alle lichtomstandigheden onder controle? Heb je een back-up body? Heb je lichtsterke lenzen? Kun jij inflitsen? Bezit je voldoende accu's? Heb je een statief, reflectiescherm etc? Kun je RAW beelden verwerken?