Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Forny schreef:Denk dat het komt omdat Bokt niet echt bepaald een art community is. Op de realistische paarden tekeningen na danen ja vergeleken met nagetekende foto's lijkt werk wat je 'uit je hoofd tekend' soms nogal 'slecht' (wil verder hier niemand mee aanvallen oid) probeer anders eens DeviantArt of Furaffinity? Daar is veel meer waardering voor Anthro werk. Succes iig! Ik vind jou anthro tekeningen juist leuk van wat ik af en toe voorbij zie komen
Mariett schreef:Oh jongens, dit gaat een beetje een raar topic worden zo. Zullen we mensen die een topic aan willen maken maar gewoon lekker laten, ongeacht of jij het goed afgewerkt/mooi vindt of niet?
Anthro is denk ik inderdaad gewoon niks voor bokt denk ik. Er zijn natuurlijk wel mensen die het leuk vinden, maar het gros vindt de hyper-realistische dierentekeningen toch het mooist. Daar is ook heel makkelijk iets over te zeggen, ook al heb je geen verstand van kunst. Ik denk dat Anthro meer een soort community is, waar je slecht iets over zou kunnen zeggen als je er niks vanaf weet. Behalve iets als 'leuk' oid, maar de meeste bokkers willen toch iets zinnigers zeggen
Chasey schreef:En dat heb je aangegeven als tip, toch Danique?
TS kan er vast wel wat mee![]()
Maar hij moet zeker door gaan met zijn tekeningen, waar hij zich goed bij voelt.
Aan hem de keuze inderdaad of hij ze post of niet.
Jilletje schreef:ja idd, 1x per maand zou ik al een goede zaak vinden.
Zo kan je jezelf ook wat meer tijd gunnen om je werk echt mooi af te maken en na te denken over wat meer variatie