Het is bijna vakantie dus voor mij betekend dat tekenen! Ik zag een leuke foto in het aanvraagtopic dus daar ben ik gister mee begonnen. Ben nog niet heel ver, maar wil het graag laten zien. Tips zijn altijd welkom!
Sorry voor de slechte kwaliteit , kan ik nu weinig meer aan doen.
Oog mag groter, iets meer naar beneden en naar rechts. En ik zou als ik jou was een keer je potlood slijpen! Daarmee kun je veel preciezer te werk gaan.
Het oog ga ik nog veranderen. Was mij eigenlijk nog niet opgevallen. Ga vanmiddag of morgen weer verder dus dan plaats ik weer een update. Potlood moet ik slijpen ja, maar ben mijn puntenslijper kwijt
amy495
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-15 16:49
Heb wat dingen veranderd. Vind de neusriem er nu raar uit zien maar weet niet wat er veranderd moet worden. Sorry als de foto gedraaid is.
Oog ziet er beter uit nu! Ik snap wat je bedoeld met de neusriem. Persoonlijk zou ik hem wat 'ronder' maken, nu is het een streep en niet echt een neusriem die om de neus zit gedraaid.
Ik zie het goedzo. Wat me nu stoort is dat je geen fijne overloop hebt tussen het donkere en lichte stuk bij de bles aan de linkerkant (de bles moet je zelf niet even meetellen). Misschien moet je dat wat zachter maken. Verder zou ik misschien nog iets meer met het contrast spelen. Ik weet het, het is echt een flinke drempel, dat contrast. Voor de rest vind ik het er nu best prima uit zien. Hoelang teken je a?