[UK] [ART] [WIP] Krabpaal opnieuw bekleden
Waarin ik een van onze krabpalen opnieuw bekleed heb liep ik tegen een nieuw projectje aan.
We zijn bezig met het verbouwen van onze tuin, zo hebben we onder andere een coniferenhaag geplant. We kregen alleen een van de boompjes echt niet uit de border, dus zouden we die in eerste instantie laten staan, tot ik bedacht dat we hem ook konden omtoveren naar uitkijktoren voor de katten. Bo's liefste krabboom hadden we namelijk al omgehaald en dat werd ons niet in dank afgenomen.
De boom in kwestie:

Dus een wat bolletjes sisaltouw ingeslagen bij de Gamma en toen begon het rotklusje, wikkelen, wikkelen en nog meer wikkelen..

Dit was ongeveer een bolletje:

Nadat ik eindelijk uitgewikkeld was hebben we 't bovenste deel van de boom afgezaagd en er een plankje op geschroefd dat we toevallig nog hadden liggen.
Er moet nog wel echt een ander plankje op, want deze is veel te dun, maar t is een tijdelijke oplossing; tadaa:

Vanochtend heeft het touw zijn eerste beproeving gehad, Bo van 5,5 kilo die er vol in ging hangen omdat hij graag naar boven wilde (en zich te laat besefte dat dit niet de juiste route was

Oftwel; misse geslaagd!