[INFO] Visitekaartje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimdeGroot94

[INFO] Visitekaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 07:00

Hoihoi medebokkers,

Ik wil graag voor mijn fotografie visitekaartjes en cadeaubonnen ontwerpen! Nu twijfel ik of ik daar ook foto's op zal zetten? Wat vinden jullie? En hebben jullie een voorbeeld van een visitekaartje die jullie mooi vinden?

Alvast bedankt!

Suuszels

Re: [INFO] Visitekaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 08:06

Ik heb wel er foto's opstaan, zo hebben mensen direct een beeld. Heb 3 vierkante fotos naast elkaar en daaronder staan mijn gegevebs

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 08:22

Wat ik dan alleen lastig vind is welke foto's er op gaan? Want ik maak veel verschillende foto's! Het zou natuurlijk wel handig zijn als dan alle soort foto's die je maakt een voorbeeld van opstaan.. dat zou dan misschien paard, hond, newborn en mens moeten zijn.. Maar het lijkt me dan zo vol?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 09:04

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 09:20

WiancaR schreef:
Ik heb er ook foto's op staan maar zorg er wel voor dat ik niet te veel kaartjes in een keer bestel. Zo kan ik ongeveer elke 6 maanden nieuwe kaartjes bestellen en de foto's updaten.

Dit zijn mijn kaartjes:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 3b6f059b4e

Super mooi! Dat is wel slim ja, als het goed is worden je foto's natuurlijk steeds beter en dan is dat ook mooi om de laten zien op je kaartje!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 14:10

Op MOO kun je visitekaartjes maken met verschillende achterkanten. Je hebt dan dus dezelfde voorkant maar de achterkant is steeds een andere foto. En je kunt zelf kiezen hoeveel verschillende je wil maken, in theorie kan je zelfs voor ieder kaartje een andere foto gebruiken.

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 15:05

Dani schreef:
Op MOO kun je visitekaartjes maken met verschillende achterkanten. Je hebt dan dus dezelfde voorkant maar de achterkant is steeds een andere foto. En je kunt zelf kiezen hoeveel verschillende je wil maken, in theorie kan je zelfs voor ieder kaartje een andere foto gebruiken.

Oh dat was wel leuk geweest!! Ik heb nu visitekaartjes besteld zonder foto!