Ik heb hier nog nooit een topic geopend, maar ik zou wel graag willen laten zien wat voor ik werkjes ik maak. De tekeningen en schilderijen die ik nu in chronologische volgorde (de eerste is ongeveer een jaar oud, de laatste een weekje) laat zien zijn vooral opdrachtjes van bekenden, maar ook een paar voor mezelf.
1.

Dit was de eerste keer dat ik serieus aan de slag ging met kleurpotloden. Jammer van de te lange neus! (foto komt overigens uit het aanvraagtopic)
2.

Een schilderij van een Friese hengst, daar was ik destijds best wel trots op, maar soms vind ik de nek wat té dik lijken.
3.

Een schilderijtje dat ik gemaakt heb voor mijn broer. Leuk concept, maar het kwam er niet helemaal uit tijdens het schilderen voor mijn gevoel.
4.

Dit schilderij heb ik gemaakt voor een vriendin van me. Het zijn haar twee lievelingspaarden en de rechter is helaas overleden. Hier vind ik de rechter wel het mooist, maar het oog van het linkerpaard is wat minder en ik had wat meer kunnen doen met de achtergrond.
5.

Deze vond ik echt heel erg moeilijk, omdat hij geen duidelijke vormlijnen heeft (beetje raar gezegd, snappen jullie wel, toch?
). 6.

Ook een opdracht, maar in kleur.
7.

Schilderijopdracht, hier heb ik uiteindelijk meer tijd besteed aan de achtergrond dan aan het paard, haha.
8.

Weer een opdracht, in grafiet. Deze vind ik niet zo bijzonder.
9.

Deze zat bij de vorige opdracht en is mijn recentste tekening. Op dit moment ben ik hier wel erg trots op, vooral omdat ik een beetje emotie in het oog heb kunnen leggen.
Ik heb dit topic eigenlijk vooral aangemaakt omdat ik heel graag tips wil krijgen over mijn werk, dus daar zou ik al heel blij mee zijn!
Ik werk overigens nooit met raster maar teken wel altijd afbeeldingen na (uit mijn hoofd doe ik alleen op schoolwerk
). Misschien zou een keer een andere kunstvorm ook leuk zijn, of gewoon met ander materiaal. Ik werk nu namelijk alleen met schilderdoeken van de Action + acrylverf en A4-printerpapier met 'normale' potloden. Ik moet ook nog een beetje mijn eigen stijl ontwikkelen. Heel erg bedankt voor het lezen en bekijken, ik hoop dat je een berichtje achterlaat!