Ik zie op ITP heel veel fotoshoots voorbij komen met als achtergrond prachtige roze bloesems. Weet iemand waar ik zulke mooie bloesems in Friesland of Noord Nederland kan vinden?
Die bedoel ik inderdaad. Zijn ze nu alweer uitgebloeid? Ahh zonde.. Zijn er nog andere soortgelijke bloesems op dit moment in bloei?
SSDesign
Geplaatst: 21-05-15 21:56
DjunDjun schreef:
Die bedoel ik inderdaad. Zijn ze nu alweer uitgebloeid? Ahh zonde.. Zijn er nog andere soortgelijke bloesems op dit moment in bloei?
Ja... Kersenbloesems zijn al een maand of zo uitgebloeid. Ik zie verder weinig 'volle' bomen in bloei, veel mooie dingen maar niet zo mooi op paardenfoto's denk ik zo.
Voor een hondje zijn de kersenbloesems ook te hoog. Dan zie je alleen de stam als je dat wil fotograferen
Maar er bloeien nu ook nog allerlei prachtige struiken en planten waar je gebruik van kunt maken. De rododendron natuurlijk, Seringen bloeien nu ook (maar zijn waarschijnlijk ook wat te hoog), en over een tijdje de hortensia's. Uiteraard kun je ook gewoon gebruik maken van een prachtig veld vol paardenbloemen of boterbloemen. Of raapzaad/koolzaad (van die hoge gele bloemen) als achtergrond gebruiken. Dat bloeit nu ook volop