[DIGI][WIP] Vosje 1.0

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

[DIGI][WIP] Vosje 1.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 20:35

Hoihoi!

Regelmatig ben ik op deviantart aan het speuren naar leuke tekeningen. Zo kwam ik laatst een prachtige tekening tegen en wilde iets soortgelijks maken dus ik wilde een soort van die stijl testen (niet hetzelfde, lijkt er wel op). Dus ik zocht een leuke foto uit het aanvraagtopic tegen en zo kwam ik vosje 1.0 tegen.

Overigens, GIMP past bij het opslaan zelf de achtergrond aan dus wees niet verbaasd als er weer een nieuwe kleur achtergrond zit :')

1. De schets. Wat een werk heb ik hier aan gehad zeg. := Ik twijfel nog steeds over de rechterkant (linkerzijde van het paard) en de neus. Maar ik laat het hier maar bij denk ik.
Afbeelding

2. Het oog erin.
Afbeelding

3. Ja, deze stijl wil ik testen. Kijken of het werkt.
Afbeelding

4. Wat ik nu heb gedaan. Op een één of andere manier vind ik er iets raars aan maar ik kan mijn vinger er niet op leggen wat het precies. Ik kijk er nog steeds raar tegenaan. :+
Afbeelding

Nou, wie kan mij vertellen waar het mis gaat? :))

Steefz

Re: [DIGI][WIP] Vosje 1.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:40

Wat een mooie stijl! En je doet het goed, want ik zie niks raars... Of het oog lijkt wat te klein, maar dat is vanaf telefoon lastig te beoordelen.

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:41

De (voor het paard) rechterlant van het gezicht lijkt je veel rechter aan te kijken dan de linker. Ik denk dat dat het zo vreemd maAkt. De neus zelf lijkt dan weer wat rechter te zijn en bij de rechter kant te kloppen.

Verder vind ik het al heel mooi en ben ik echt benieuwd hoe het eruit gaat zien :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 20:46

Dank jullie wel!
Hoe bedoel je precies, LaCiega? :)

madelynav

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:46

super mooi! misschien zit het oog iets teveel aan de zijkant :)

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:01

Nayomie schreef:
Dank jullie wel!
Hoe bedoel je precies, LaCiega? :)

Oei, ben nooit zo goed in uitleggen.
Vanaf ons gezien ga ik het nu proberen uit te leggen.
als je de linker- en rechterkant bekijkt dan lijkt het alsof je de linkerkant heb overgenomen van een foot waarbij je het paard wat verder van voren bekijkt terwijl de kaaklijn enzo die rechts te zien zijn, van een foto lijken te komen die wat meer vanaf de zijkant is genomen. Een foto waarvij je het linkeroog misschien nog maar net of niet zou zien. Snap je?

Edit: Misschien de bolling van de wang iets minder maken waardoor de lijn schuiner loopt en niet recht naar beneden en er dus beneder ook minder bolling is?

Of is er iemand anders die hetzelfde ziet als ik en het beter uit kan leggen? 0=)

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:11

erg mooi het oog lijkt inderdaad een beetje klein

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 08:30

Nog steeds te klein? Hij was eerst vreselijk klein dus had hem zowaar verdubbeld. Nog net niet goed genoeg. Zal hem bij de volgende wip aanpassen :)

Ik denk dat ik je snap qua verhouding. Ik zal hem even ondersteboven keren om zo evenbte kijken wat ik precies kan aanpassen :P

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 06:58

Ik vind m mooi! Hij heeft ook vrij kleine ogen <3

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-15 18:26

:D
Vind je zelf de ogen goed, of zie je ze liever nog een tikje groter? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 18:32

Ooh, deze volg ik even. Nu geen tijd om uitgebreid te kijken en tips te geven omdat ik zelf bezig ben, dus die houd je nog van me tegoed :j

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 18:33

Als ik even een blik waag op de voorbeeldfoto en je tekening klopt het oog qua grootte zo best aardig. Als je op die grootte het voor ons rechter oog ook baseert komt het vast helemaal goed.
Ik ga verder mee met LaCiega over de wang. Die loopt nu vanaf het oor zegmaar verticaal naar beneden, die mag vanaf het oor iets schuin naar links lopen.
Wel echt gaaf dat je wat anders probeert dan dat je normaal doet ^^ Je gebruikelijke stijl is ook super, maar dit ziet er ook zeker veel belovend uit!
Laatst bijgewerkt door Bimmerd op 23-05-15 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 18:40

Volgens mij is de grootte van het oog zo correct hoor! :))

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-15 12:19

Thanks voor alle tips! Ben nog niet verder gegaan mer tussenkomende opdrachten. Deze moeten eerst afgerond worden en dan ga ik weer verder :D