Zoals de titel dus al zegt, ik zie altijd van die prachtige kunstwerken voorbij komen op bokt. Nou, het tekenen in het echt doe ik zelf wel al jaren, maar nog nooit heb ik digitaal getekend, en na steeds maar jaloers gemaakt te worden door die kunstwerken op bokt, dacht ik het ook maar eens te gaan proberen.
Nou.. dat viel dus zwaar tegen
Ik begon met het idee een realistisch paard te maken maar dat lukte me dus echt niet, dus halverwege ben ik maar bewust verder gegaan met het wat minder realistisch maken.
Ik gebruik gewoon paint, met een laptop muispad, en geen referentie foto, schets ook uit het hoofd gemaakt, dus het zal hier en daar zeker niet kloppen, maar dat ik het voordeel van het niet realistisch maken
Wat het eigenlijk moet voorstellen weet ik ook niet
een arabier? maar toch weer niet helemaal..Is ie bruin? ja.. maar toch ook weer niet helemaal..
Kortom, er klopt helemaal niks van
Dus sorry als je dit topic aanklikte om een mooi kunstwerk te zien, want dat zul je niet vinden hier, maar ik hoop toch wat tips te kunnen ontvangen om verder te gaan, want vooral de voorpluk zit me heel erg tegen, het is nu gewoon 1 stuk haar, inplaats van allemaal haartjes.
Genoeg gepraat, hier de eerste 3 wips: