[VRAAG] Weer crea? Altijd! :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDaninex

[VRAAG] Weer crea? Altijd! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 21:29

Titel spreekt voor zich.. Ik ben nu 2 dagen bezig met touwhalster en neckropes te maken, dat lukt opzich er goed!! Nu net nieuwe kleurtjes besteld en ga dan echt beginnen met een kleinshopje waarschijnlijk... *D Maar 1 ding weet ik nog niet hoe het moet... :n Hoe maak je zo'n neusstuk of kopstukje? Ik snap der helemaal niks van haha :p Dus wie kan me helpen?
Helaas kan ik geen foto's uploden anders had ik dat gedaan maar ik ga site's maken enz dus kan ik jullie op de hoogte houden!! Later ga ik even een mini curses volgen bij oma, die heel goed kan naaien dus, dekjes en oornetjes komen er ook in :) Ik kan namelijk ook al breien :j :))
Heeft iemand nog leuke ideeën wat ik zou kunnen maken? Waar mensen intressen in zouden hebben?
Uitleg zou fijn zijn Xdd ;)
Site's voor ringentjes,waar je een goede site kan maken (gratis), goedkoop touw ect... zou fijn zijn :=
Hoop dat jullie nieuwschierig worden naar alles :) <<)
Gr :wave:
Laatst bijgewerkt door Muurp op 18-05-15 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TAG toegevoegd.

xDaninex

Re: Weer crea? Altijd! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 22:04

Ohja en een adres waar je goedkopen ringen stops en musketons kan kopen :j

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:11

Ik heb ooit een soort DIY paket gehad om een touwhalster te maken. Hier zat ook een neusstuk bij en deze was hol dus ik moest gewoon als eerste het touw voor het halster door het neusstuk doen en dan knoopjes ernaast maken etc. (Gewoon hoe je altijd een touwhalster maakt maar er eerst een beusstuk tussen doen)
Ik hoop dat het je lukt get is best lastig uit te leggen :) verder hoe je een stuk touw hol maakt heb ik echt geen idee...

xDaninex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 09:35

Ik denk branden ;)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 14:58

Ik weet niet hoe je al die dingen moet maken, maar ringetjes en andere materialen haal ik meestal bij Aliexpress, geen verzendkosten en je kan bijna alles krijgen. Wel een nadeel is dat het lange verzendtijden zijn. Ebay kan je ook kijken maar daar heb ik zelf geen ervaring in.

MuurpJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 10:11

Het omhoog schoppen van je topic is niet toegestaan, zou je hier rekening mee willen houden?

xDaninex

Re: [VRAAG] Weer crea? Altijd! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 10:34

O sorry is goed!