Met pasen ben ik in Etten-Leur geweest om wat foto's te maken van de cross, na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om deze foto's hier te plaatsen
Even kort wat informatie:
- Ik ben sinds vorig jaar de trotse eigenaar van een CANON EOS 550D, hier fotografeer ik best vaak mee! (Mag ook wel voor die prijs
)- Dit is pas mijn 2e keer dat ik echt naar een wedstrijd ga om te fotograferen, ik vind het nog erg lastig om hier de juiste instellingen voor te kiezen
- De kwaliteit is enorm achteruit gegaan door het verkleinen, daar baal ik echt enorm van. Weet iemand toevallig nog een goede uploadsite die de foto's verkleint zonder dat de kwaliteit meteen naar beneden gaat?
Tips en commentaar is altijd welkom, daar leer ik alleen maar van!!
Ik heb links en rechts wat rondgelopen, dus niet specifiek bij 1 bepaalde sprong gezeten.
De kwaliteit van mijn foto's is helaas achteruit gegaan bij het uploaden, waar ik best van baal!! Welke uploadsite gebruiken jullie meestal?
Geniet van de foto's, zoals ik heb genoten van de dag!!

1. Ik heb het grootste deel van mijn tijd doorgebracht bij deze hinderniscombinatie!

2.

3. Bij de waterbak, helaas was er alleen aan deze kant plaats, dus kijken we maar vol in de kont an de hindernis

4. in het veld

5.

6. Z pony's in het veld!

7. Idem
https://farm8.staticflickr.com/7683/168 ... d5a1_z.jpg
8.

9. ik vond dit een bijzonder mooie hindernis!

10.

11.

12. Deze vind ik zelf heel erg gaaf! (Maar hier zaten zo veel fotografen dat ik hopeloos doorgelopen ben
)
Nogmaals, Tips van harte welkom, ik ben lekker aan het oefenen en fotograferen voor mijn hobby.
De foto's in het bos zijn wat onoverzichtelijk. De bomen op de achtergrond lijken superscherp, waardoor ze heel erg de aandacht trekken. Door wat meer op de combinatie te focussen (dus het bos wat onscherper te maken), krijg je misschien een wat rustiger beeld.