Ook ben ik gisteravond terug gekomen van de fotoreis in Duitsland.
Ik kwam voornamelijk voor de actie en rijfoto's en daar zit nu wel wat verbetering in. Nog niet alles, maar we gaan gewoon weer verder oefenen!
Hierbij de eerste foto's van deze reis, ik heb nog niet alles bewerkt en bekeken. Dus er zal ook een deel 2 komen!
Donderdag begonnen we met theorie over de blackphoto's, aangezien ik hier erg moeite mee had. Heb ik hier echt super veel aangehad. Over deze foto kreeg ik dan ook geen commentaar, deze foto was volgens Lisa, Merel en Marlinda perfect.

Die avond hebben we ook nog in de merrie wei gezeten, waar een perfecte zon scheen en dus heerlijk zon's ondergang foto's konden maken.

Vrijdag begon de dag eigenlijk met een ijslander rit, hier heb ik niet aan mee gedaan. Dus heb ik in die tussentijd wat foto's bewerkt. Na de middag lunch hebben we somero op de foto gezet. Dit was een voormalige showhengst in Duitsland, maar deze was helaas geruind. Dit mocht natuurlijk niet de pret bederven en heb me dan ook prima vermaakt in de bloementjes wei.

Na dat we foto's hebben gemaakt, zijn we snel de auto ingesprongen en naar de paso peruano's gereden. Hier wedden we eerst verrast met een veulen, die hebben we dan ook als eerste op de foto gezet! Hier de eigenaar met het veulen op de foto.

Daarna hebben we ons een wei verhuisd, waar 2 merrie's bij elkaar werden los gelaten.

Zaterdag zijn we naar een ijslander wedstrijd geweest, wat was dat geweldig om te zien gewoon. Het was wel moeilijk, want een ijslander heeft natuurlijk 4 telgangen. Nou weet dat maar eens goed op de foto te krijgen. Daar is deze foto uit gekomen!

Deel 2 zal zo snel mogelijk komen!