Nadat ik de geweldige foto's uit het fototopic van VisibreTeam zag, werd ik meteen verliefd op Django en besloot ik hem na te tekenen (natuurlijk met toestemming!).
[klik hier om naar het fototopic van VisibreTeam te gaan!]
Ik ben zeker geen professional en ik doe het dan ook gewoon voor de fun, dus ik verwacht geen zware kritiek oid. Ja, af en toe colorpick ik gewoon eens, maar het ik doe erg mijn best om het te beperken en met deze tekening lukt het al aardig
Oh ja, ik teken niet exact na, ik probeer de foto om te zetten in een aardig realistische tekening maar dan in mijn eigen stijl
Niet alles hoeft dus perfect precies te zijn haha
WIP 1) Schets + basiskleur

WIP 2) Hoofd

WIP 3) Iets verder met het hoofd, de volgende WIPjes worden wel iets groter, maar ik wilde het topic graag online hebben omdat ik graag tips wil

Liefs, Kathie
[klik hier om naar het fototopic van VisibreTeam te gaan!]
Ik ben zeker geen professional en ik doe het dan ook gewoon voor de fun, dus ik verwacht geen zware kritiek oid. Ja, af en toe colorpick ik gewoon eens, maar het ik doe erg mijn best om het te beperken en met deze tekening lukt het al aardig

Oh ja, ik teken niet exact na, ik probeer de foto om te zetten in een aardig realistische tekening maar dan in mijn eigen stijl
Niet alles hoeft dus perfect precies te zijn haha WIP 1) Schets + basiskleur

WIP 2) Hoofd

WIP 3) Iets verder met het hoofd, de volgende WIPjes worden wel iets groter, maar ik wilde het topic graag online hebben omdat ik graag tips wil

Liefs, Kathie
Nou als dit gewoon voor de fun is wil ik wel eens zien wat je maakt als je wel professionel zou zijn