[FOTO] Elfia Haarzuilens 2015

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

[FOTO] Elfia Haarzuilens 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-15 23:02

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 07:08

Mooie foto's Lonneke! Ik vind foto 2 een hele fijne lichtinval hebben. Meisje op foto 7 en uit de link geeft mij echt de rillingen.. :') Moet volgens mij het meisje uit bioshock voorstellen, goed gelukt.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 18:09

Jespri schreef:
Mooie foto's Lonneke! Ik vind foto 2 een hele fijne lichtinval hebben. Meisje op foto 7 en uit de link geeft mij echt de rillingen.. :') Moet volgens mij het meisje uit bioshock voorstellen, goed gelukt.

Dankje!! *D

Dat is inderdaad een Little Sister uit Bioshock, als ik het goed begrepen heb. Ik heb het nog opgezocht, inderdaad goed gelukt :P Ze deed het ook erg leuk!

eline10

Re: [FOTO] Elfia Haarzuilens 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:26

Wauw! Wat een prachtige foto's!
Ze zijn ook echt haarscherp! :))

showteam

Re: [FOTO] Elfia Haarzuilens 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:17

Goed gedaan! Fotograferen op dit soort gelegenheden is super lastig lijkt mij. Ik vind de foto's dan ook zelden mooi omdat je vaak ziet dat je niet de enige aanwezige bent. Maar jij hebt een paar super gave portretten ertussen zitten echt heel erg knap, vooral de foto's waarbij de geportretteerde niet de lens kijken hebben net iets extra's. 2/7/8 zijn mijn favorieten :D bij foto 9 zou ik nog even de schimmen links en rechts op de achtergrond wegwerken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 22:05

eline10 schreef:
Wauw! Wat een prachtige foto's!
Ze zijn ook echt haarscherp! :))

Dankje! :o

showteam schreef:
Goed gedaan! Fotograferen op dit soort gelegenheden is super lastig lijkt mij. Ik vind de foto's dan ook zelden mooi omdat je vaak ziet dat je niet de enige aanwezige bent. Maar jij hebt een paar super gave portretten ertussen zitten echt heel erg knap, vooral de foto's waarbij de geportretteerde niet de lens kijken hebben net iets extra's. 2/7/8 zijn mijn favorieten :D bij foto 9 zou ik nog even de schimmen links en rechts op de achtergrond wegwerken.

Bedankt voor je reactie!
Het was inderdaad soms niet makkelijk := Het was voor mij de eerste keer en mensen vragen om op de foto te gaan vond ik ook best lastig, dus heb vaak "meegeschoten" met andere fotograferen.
Wel met als nadeel dat ik soms ineens een andere fotograaf/verdwaalde telelens in beeld had of achteruit gedrukt werd :'), maarja dat is dan het risico. En ook niet erg natuurlijk.
Voor mij hoeven de "modellen" niet perse in de lens te kijken, vind ik zelf vaak leuker. Minder geposeerd, ook al zitten ze wel te poseren.
Dus superbedankt voor je complimenten, erg leuk te horen! En foto 9 ben ik met je eens :j

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:36

Jee, mooie foto's en mooie kleuren. Echt beauty's! Jammer van foto 1. Iets hoger zodat het gewei erop zou staan en de mouw wat minder aandacht opeist, zou ik het nog mooier vinden. Nog nooit van Elfia gehoord en ga nu even uitzoeken wat voor feest dit is. De foto's hebben me nieuwsgierig gemaakt.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 12:52

Ersina schreef:
Jee, mooie foto's en mooie kleuren. Echt beauty's! Jammer van foto 1. Iets hoger zodat het gewei erop zou staan en de mouw wat minder aandacht opeist, zou ik het nog mooier vinden. Nog nooit van Elfia gehoord en ga nu even uitzoeken wat voor feest dit is. De foto's hebben me nieuwsgierig gemaakt.

Dankjewel!!
En ik zie wat je bedoelt met foto 1! Bedankt voor je tips!

Elfia is echt een aanrader om heen te gaan! Ik ben normaal niet heel goed met drukke plekken, maar ik voelde me er meteen thuis. Leuke sfeer en bizar veel te zien, zo tof!
In september is het weer, maar dan in Arcen. Ik ben van plan om daar ook heen te gaan :)