Degelijke (compacte) fotoprinter + papier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Degelijke (compacte) fotoprinter + papier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-15 12:51

Hallo!

Binnenkort ga ik een samenwerking aan met een plaatselijk asiel. Bedoeling is dat ik vrijwillig bij evenementen ga staan met een standje. Bezoekers kunnen vrijblijvend enkele foto's laten maken van hun viervoeter, en deze vervolgens uitkiezen + kopen tegen een kleine vergoeding die integraal naar het asiel gaat. Nu leek het mij onhandig om met een nabestelsysteem te werken (waarbij ik achteraf nog foto's moet verzenden, geld doorstorten naar het asiel etc etc). Het leek mij dus fijn om zelf een kleine fotoprinter + fotopapier aan te kopen. Deze kan nog van pas komen als ik in de toekomst eventueel op andere evenementen of wedstrijden zou willen fotograferen :-)

Nu vroeg ik me dus af of iemand ervaring heeft met een bepaalde fotoprinter en kwaliteits papier? Ik laat foto's normaal online afdrukken via een professioneel bedrijf, dus ben een leek in dit soort dingen. Belangrijk is toch wel dat de printer zelf compact is, en liefst ook niet te prijzig (gezien de samenwerking met het asiel volledig vrijwillig is en ik er niks aan verdien) en via USB aan te sluiten op een laptop. Moet enkel geschikt zijn voor kleinere afdrukken (10x15, eventueel 13x18 of zelfs iets groter).

Alvast bedankt!