[FOTO] Experimenteren met kleur , Mini slofjes op het strand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMayo

[FOTO] Experimenteren met kleur , Mini slofjes op het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-15 20:51

Hoi!

Pasgeleden heb ik de Nikkor 55mm f2.8 aangeschaft. Ik heb toen een zwangerschapsshoot gehad waar deze foto uit kwam rollen. Ik ben wat aan het experimenteren gegaan met kleur en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Sommigen vinden het to much, sommigen vinden het mooi. Het is maar net waar je van houd, persoonlijk vond ik hem wel grappig.

Helaas heb ik nog wel wat moeite met de scherpte. Op de een of andere manier krijg ik er geen hele scherpe foto's mee en ik heb geen idee of het aan mij of aan de lens licht.

Tips zijn welkom! :)

Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO] Experimenteren met kleur , Mini slofjes op het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 20:18

Ik vind dat er een hele leuke sfeer in zit! :D

Wel vind ik de foto toch nét iets te ver gekanteld. Daarom zou ik hem een stukje meer terugkantelen. Dus linkse bovenhoek iets naar beneden trekken.

Ik denk dat de wat minder scherpe foto's aan jou liggen. Niet slecht bedoeld overigens! :P f/2.8 is héél weinig scherpte. Daar heb ik (zo af en toe) ook nog zeker moeite mee. :j Dus gewoon lekker veel oefenen!

Tooeet

Re: [FOTO] Experimenteren met kleur , Mini slofjes op het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 12:05

Offtopic: Wat weinig comments krijg je bij fotokunst op foto's zeg!

Ontopic: Persoonlijk vind ik het wel een mooie foto. Het schuine vind ik juist wel wat hebben. Verder geeft het een warme sfeer, ondanks de spierwitte slofjes.