Ik ben een paard aan het tekenen, en vroeg me af of jullie me tips willen geven, aangezien er hier geweldige tekenaressen zitten!
Schets:

Tips zou fijn zijn!
Wel opbouwend, ik ben nog lang niet geweldig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Delphi2003 schreef:Er zit bij het bakstuk nog een riem, die zit aan de neusriem, die kan je er nog bij tekenen. Verder vind ik dit een hele mooie schets!
Het oog en het neusgat zijn verhoudingsgewijs wat te groot en rond, maar met wat spelen kom je verder.Dorien66 schreef:Delphi2003 schreef:Er zit bij het bakstuk nog een riem, die zit aan de neusriem, die kan je er nog bij tekenen. Verder vind ik dit een hele mooie schets!
Off topic: je hebt ook hoofdstellen waarbij de neusriem aan het bakstuk zit. Bijvoorbeeld: http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Klass ... dstel.html
mar_fay schreef:Je bent al lekker op wegHet oog en het neusgat zijn verhoudingsgewijs wat te groot en rond, maar met wat spelen kom je verder.
Let je bij je topic op je [TAG] in je titel (in dit geval zou je titel dan [TEK] + titel heten) en aangezien dit een WIP (Work In Progress) is, moet je in je startpost drie stappen kunnen laten zien, anders wordt je topic gesloten. De tag die je er dan bij kunt zetten is logischerwijze [WIP].
Succes!