[WIP][TEK] Motor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

[WIP][TEK] Motor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 16:57

Hallo allemaal. Binnenkort is mijn motormuizige vriend jarig en daar moet een cadeautje voor komen.. Nu weet ik dat ik volgende maand werkeloos word (en ben druk bezig met solliciteren). Financieel is het dus even een beetje krap, maar een cadeautje.. Ja! Dat moet er komen :j Dus heb besloten zelf maar aan de slag te gaan.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

De schets:
Afbeelding

Begonnen met "inkleuren"
Afbeelding

Afbeelding

En wat ik nog moet :z
Afbeelding

Gelukkig heb ik nog twee weekjes. Tips zijn zeer welkom! Ook ideeën over de achtergrond.. De motor moet wel de aandacht blijven trekken. Ik zat te denken aan paarden op een heuvel. Maar dat is wellicht te cliche. Beren met baarden heb ik ook al eerder gemaakt :P

Er zitten inmiddels denk ik zo'n 10 uurtjes werk in. Ik ben helaas (nog) niet zo'n held in het tekenen van motoren. Ook het tekenen op raster was voor mij iets nieuws. Maar gezien ik hem wel enigszins kloppend wilde hebben heb ik er toch voor gekozen om het eens te proberen. Wat een verschrikking :') Maar het werkt wel aardig.

Irisx

Re: [WIP][TEK] Motor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 17:02

Ik vind hem echt super gaaf! :)
Vind het ook heel leuk dat je de uitdaging aan gaat :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 17:29

Afbeelding

Ik had geen geduld.. Geen zin om te schetsen, dus heb gewoon een dikke fineliner gepakt en ben lijnen gaan trekken |( Hoop dat ik hem kan redden.. Van de week weer even verder.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 17:32

Gaaf!

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 22:27

Gaaff!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 17:05

Dank jewel allemaal :D
Inmiddels had ik de tekening (achtergrond) GRANDIOOS verpest. Dus heb de tekening zelf uitgesneden en op een nieuw vel geplakt. Logo van het soort motor erbij getekend en nog wat omlijning neer gezet, maar dat nog niet op de foto. Dus update!

Afbeelding