[WIP][TEK] Bonte Byoux

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daniquebyoux

[WIP][TEK] Bonte Byoux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 17:10

Hallo allemaal :wave:
Dit is mijn 1e topic waarin ik een tekening en zn vorderingen laat zien. K wil graag tips en kritiek maar allemaal op een onderbouwde manier zodat ik er wat aan heb :j
Voorbeeld foto kan ik nu even niet uploaden maar die komt ook. Fotos zijn mobiele kwaliteit maar tis niet anders helaas.

Ik teken mijn eigen Barock Pinto Byoux, die pas 3 is geworden. De foto is een jaar oud, maar ik heb hem gekozen omdat ik hem gewoon ontzettend mooi vond.

De schets met al duidelijkere lijnen

Afbeelding

Begin bij de neus + close up

Afbeelding

Afbeelding

Ik werk met een HB vulpotlood 7mm dacht ik, een doezelaar en een gum :+

Voorbeeld foto:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Muurp op 13-04-15 08:53, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: TAG toegevoegd

Delphi2003

Re: [WIP] Bonte Byoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 17:11

Moooooi! Ik wil dat ook kunnen :+

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 17:46

Dankje!!

Klein stukje verder bij de neus.
Afbeelding

Afbeelding

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:28

Erg mooi al! Ik ben benieuwd naar updates :j

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 18:30

Dankje!!

Afbeelding

Afbeelding

Ws laatste updates voor vandaag, ga nu naar t paardje toe en als k terug is het donker.
Geen lang hoe lang ik eraan heb gezeten, zou het eigenlijk moeten timen omdat ik naar mijn idee een snelle werker ben :')

EDIT: zie nu zelf dat ogen wel heeeel veel verschillen dus dat ga ik nog even veranderen vandaag of morgen :)

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:24

Oeeww hele mooie manier van tekenen heb je ^^ ziet er al goed uit. Oogjes kijken inderdaad wat raar maar dat had je zelf ook al opgemerkt :j ben benieuwd hoe hij gaat worden.

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 18:10

Dankje!!

Heb de ogen verbeterd en stukje vacht verder, als er nog tips zijn voor t oog alsjeblieft hahahah

Afbeelding

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 14:14

Byoux <3 Hij wordt mooi zeg!

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 14:15

Daan je hebt echt talent. Wauw <3

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 16:06

Nog een update van gister

Afbeelding

Dankjullie haha , vind hem zelf tot nu toe erg gelukt!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 16:22

Jemig hoe doe je dat toch? :\ Ik bak er nooit wat van...

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 18:43

HorseyDude schreef:
Jemig hoe doe je dat toch? :\ Ik bak er nooit wat van...

Met een potlood denk ik hahah. Het is veel oefenen en jaren lang alleen maar paarden tekenen eigenlijk .... (Nu kom ik heeeel triest over dat k 24/7 een paard teken :') )

Afbeelding

Afbeelding

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 17:26

Ik word er eerlijk gezegd wat bang van hoe jij vooruit bent gegaan :evaw:

Hij word wel super gaaf, enige puntje die ik zal opmerken is dat het neusje wat 'scheef' staat op het hoofd. Is echt maar een klein beetje, alsof die gedraaid is. (dus het hoofd niet recht loopt maar met een lichte afwijking naar links voor ons) en het hoofdje iets langer (gezien die toch dat fries in zich heeft zitten.) Daardoor oogt het hoofd ook iets minder fors dan wat die eigenlijk heeft. Al was die daar wel 1 jaar jonger

Verder zit de shading er echt super gaaf uit, wauw. Ben er wat verrast van zelfs :j

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 12:55

Nalonyda schreef:

Hij word wel super gaaf, enige puntje die ik zal opmerken is dat het neusje wat 'scheef' staat op het hoofd. Is echt maar een klein beetje, alsof die gedraaid is. (dus het hoofd niet recht loopt maar met een lichte afwijking naar links voor ons) en het hoofdje iets langer (gezien die toch dat fries in zich heeft zitten.) Daardoor oogt het hoofd ook iets minder fors dan wat die eigenlijk heeft. Al was die daar wel 1 jaar jonger

Verder zit de shading er echt super gaaf uit, wauw. Ben er wat verrast van zelfs :j

Hoezo bang haha, <<)

Je hebt gelijk! Ik zie het nu ook, hoop het ergens nog te kunnen oplossen maar denk niet dat dat gaat lukken hmm..
Had idd ook iets langer gemogen, goeie punten om op te letten volgende keer! Dankje :j

Shading verbaasd me zelf ook beetje, niet gedacht dat ik zoiets kon. Ik streef een beetje naar realisme en dan gaan de ogen het straks weer verpesten :/

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 22:20

VivaByoux schreef:
Nalonyda schreef:

Hoezo bang haha, <<)

Je hebt gelijk! Ik zie het nu ook, hoop het ergens nog te kunnen oplossen maar denk niet dat dat gaat lukken hmm..
Had idd ook iets langer gemogen, goeie punten om op te letten volgende keer! Dankje :j

Shading verbaasd me zelf ook beetje, niet gedacht dat ik zoiets kon. Ik streef een beetje naar realisme en dan gaan de ogen het straks weer verpesten :/

Dat sommige mensen om mij heen zo snel verbeteren en ik nog een beetje blijf hangen. Dat maakt het bang.. en je voelt je oud worden.....

Denk ook niet dat het aan te passen valt, dan zal je veel moeten weg gummen, gewoon zonde. Kan je altijd meenemen naar je volgende tekeningen! Vind het verder echt wel super en zal dan niet echt meer wat kunnen vinden. Ogen komen vast wel goed. Je hebt er ook een mooi voorbeeld voor. ben benieuwd als die af is!

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 12:34

Nalonyda schreef:
VivaByoux schreef:

Hoezo bang haha, <<)

Dat sommige mensen om mij heen zo snel verbeteren en ik nog een beetje blijf hangen. Dat maakt het bang.. en je voelt je oud worden.....

Denk ook niet dat het aan te passen valt, dan zal je veel moeten weg gummen, gewoon zonde. Kan je altijd meenemen naar je volgende tekeningen! Vind het verder echt wel super en zal dan niet echt meer wat kunnen vinden. Ogen komen vast wel goed. Je hebt er ook een mooi voorbeeld voor. ben benieuwd als die af is!

Ik heb geen idee of je bent blijven hangen, heb al een tijdje niks van je voorbij zien komen.. zelfs niet op fb :oo Maar ik geloof niet dat je bent blijven staan zegmaar, je verbeterd je altijd wel! En oud worden we allemaal hahah!

Idd een tip voor volgende keer! Ik zie zelf dat k t oog nog niet mooi vind kwa grootte vergeleken met het linkeroog, maar dat is nog te fixen denk ik ^^ Ben nu namelijk al bijna klaar met de shading op het hoofd.
Dankje nog ^^

Updatetje komt snel!!

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 13:17

VivaByoux schreef:
Nalonyda schreef:

Ik heb geen idee of je bent blijven hangen, heb al een tijdje niks van je voorbij zien komen.. zelfs niet op fb :oo Maar ik geloof niet dat je bent blijven staan zegmaar, je verbeterd je altijd wel! En oud worden we allemaal hahah!

Idd een tip voor volgende keer! Ik zie zelf dat k t oog nog niet mooi vind kwa grootte vergeleken met het linkeroog, maar dat is nog te fixen denk ik ^^ Ben nu namelijk al bijna klaar met de shading op het hoofd.
Dankje nog ^^

Updatetje komt snel!!

hahaha, ik maak niet zo veel meer, weinig inspiratie gehad, geen motivatie... heb nu wel ideeën voor dA maar die zijn niet Facebook waardig. Heb ook geen privé facebook meer :)

Ik zal voor het ook misschien kijken wat die wat minder 'uitpijlt (schrijf je dat zo o.O?)' want hij valt nu nog een beetje uit het hoofd. Om het even kort uit de bocht te vertellen. Hij zal iets meer zo moeten:

Afbeelding

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 07:50

Oh dat zal t verklaren haha!

Jaa zoiets maar ook dat t oog eigenlijk nog te klein is maar valt nu wel mee, t uitpuilen verander k later. Nu eindelijk een update ^^

Afbeelding

AnimalFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:59

wauw! die wordt echt mooi! Alleen nog één dingetje, maar het zal met de foto vast wel kloppen maar zijn de oren in vergelijking met het hele hoofd een beetje groot? Snap wel als je dat nu ook al niet meer kan veranderen... Maar voor de rest echt respect _/-\o_

leintjeO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 07:42

Supermooi!

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 18:27

Tijdje niet geupdate maar heb hem net afgemaakt. -O-
Weet nog niet zo zeer wat ik van de ogen vind maar vind hem zo eigenlijk wel af. Misschien nog wat details en kleine veranderingen maarja :)

Afbeelding

Afbeelding

Horsenart95

Re: [WIP][TEK] Bonte Byoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 21:14

Heel mooi gelukt hoor! Misschien kan je voor de volgende keer proberen om de vacht iets netter te tekenen, maar voor de rest vind ik m mooi :)