Waar kijk jij naar bij het zoeken naar een fotograaf?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind jij het belangrijkste?

Fotokwaliteit van de fotograaf
26 (40%)
De stijl van de fotograaf
24 (37%)
Afstand van de fotograaf
Geen stemmen
Prijs van de reportage
13 (20%)
Ervaring van de fotograaf
1 (1%)
Anders (licht toe in een reactie)
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 64

Rennie89

Waar kijk jij naar bij het zoeken naar een fotograaf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 16:04

Omdat ik toch wel benieuwd ben naar waar paardeneigenaren naar kijken bij het uitzoeken van een fotograaf heb ik deze poll aangemaakt. Ik ben benieuwd hoe belangrijk de prijs voor jullie is in combinatie met de kwaliteit die de fotograaf levert.

Wat zou voor jullie het maximale bedrag zijn dat je bereid bent om uit te geven aan een fotograaf die verder aan alle eisen voldoet?

Ik weet niet of hier al een topic van is, zo ja, hoor ik het graag!

Nayomie

Re: Waar kijk jij naar bij het zoeken naar een fotograaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 16:53

Het ligt voor mij aan de situatie. Als ik nu gewoon een leuke fotoshoot wil omdat het wel leuk is, kijk ik naar zowel prijs als enigszims kwaliteit. Zodra het een afscheidsfotoshoot is, kijk ik er via een andere hoek naar. Dan kijk ik meer naar de kwaliteit en hoe de foto's afgebeeld worden. Dus, zit er wat bijzonders in, is het mooi genomen, kan ik mijn paard er goed genoeg in herkennen.

MyWishMax

Re: Waar kijk jij naar bij het zoeken naar een fotograaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 18:33

Eerst naar de kwaliteit en stijl. Dat hoort voor mij eigenlijk bij elkaar op 1. Daarna naar prijs, niet omdat ik sommige te duur zou vinden, maar omdat ik ook aan een budget gebonden ben. (Hoewel als ik een bepaalde stijl zou zoeken en de enige die in de buurt komt boven het budget is, dan spaar ik wat langer. :') ) Maar ik kijk ook naar wat je krijgt voor het geld.

Als laatste, mochten er meerdere fotografen aan mijn 'eisen' voldoen, dan kijk ik naar afstand.

Wat ik uit zou geven? Geen idee eerlijk gezegd.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 18:37

Voor mij is de stijl ontzettend belangrijk, de 'sfeer' die de fotograaf in zijn werk steekt. Ik hou van een bepaalde stijl en wil daar dan ook best meer voor betalen.

Mocht ik een fotograaf vinden met dezelfde kwaliteiten en een lagere prijs, dan ga ik vaak voor degene met de 'lagere' prijs (denk aan €80/paard ipv €250/300 :) ). Mijn locatie is niet ideaal voor fotografen en ik doe dan ook liefst alle 3 mijn paarden in 1 keer. En dan ga ik daar echt geen €500 voor neerleggen bijvoorbeeld... Mocht ik dat doen, kan ik niet eens meer afdrukken laten maken van de resultaten omdat mijn budget op is :+