Ik bedacht me dat het leuk was om eens een fimpje te maken van hoe ik teken. Ik teken eigenlijk vooral schetsmatig, ik ben niet zo voor binnen de lijntjes inkleuren en vooral de linkse heb ik erg losjes getekend. Met de camera erop bleek het wat moeilijker om me te laten gaan
Zelf vond ik het filmen wel een leuk idee voor mezelf, nu zie ik het echt tot leven komen en merk ik hoeveel ik een bepaalde plaats licht maak, en weer donkerder en weer lichter,... tot het net goed zit.
Voorbeeldfoto's:
Linkse en Rechtse

Hier nog even de frou van het rechtse (voor ons) paard aangepast.

Hier zit ik nu, uiteraard is er nog zo goed als niets klaar van het linkse paard. Bij de rechtse moet ik het oor nog wat aanpassen.

En hier het filmpje! Dit is 8 keer versneld. Duurde normaal dus wel veel langer, mochten jullie toch een stukje zien wat niet versneld is. Laat maar weten en dan plaats ik het ook.
Sorry voor de niet zo mooie foto's maar door het formaat (en zwart papier) is het moeilijk om het netjes op de foto te krijgen zonder het te verhuizen. Maar dat doe ik liever niet te veel, om beschadigingen te voorkomen.
Vind ik erg leuk om te horen!
Erg mooi!