Ik zal ook nog een fototopic maken op BEU, hier zal ik enkel een paar foto's plaatsen die echt naar voren springen van alle foto's die ik heb gemaakt

1. Laten we beginnen met Times Square. Was mijn eerste keer daar en vond het zeer indrukwekkend

2. Zwervers... Ja die heb je daar een hoop! Overdag zag je ze zo nu en dan op corners op de stoep, maar naarmate de avond kwam zag je er steeds meer. Ze vallen je niet lastig en doen gewoon hun eigen ding.

3. Motorrijders. Die heb je niet zo heel veel binnen de stad, dit omdat het autoverkeer er niet echt op ingesteld is. Ik heb gezien dat enkele motorrijders echt gewoon werden afgesneden of bijna onderschept werden. Vind dit zelf wel een erg coole plaat!

4. New York City (Manhattan) genomen vanaf de Staten Island Ferry met zonsondergang. Zeer indrukwekkend!

5. Statue Of Liberty mag natuurlijk ook niet ontbreken!

6. Central Park met -16. Het was flink koud!

7. Een zijstraat van de weg die langs Central Park gaat.

8. De laatste foto die ik heb gemaakt in NYC, het was zo vreselijk koud en waaide zo hard dat ik maar 3 foto's had genomen op TS en snel weer ergens naar binnen ben gegaan haha. Vond het een mooie abstracte foto van Times Square

Alsnog best veel foto's, maar het is zo moeilijk om selectief te zijn met zo'n gigantische stad

Hopelijk geeft dit een beetje een mooi beeld van deze wereldstad!
Ben dus al weer even terug maar niet echt aan een topic toe gekomen
Al is het natuurlijk wel een enorm fotogenieke stad