Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oftewel, avond dan haha :-D Kuggur schreef:Quinteee schreef:Minstens €25! Ze zijn prachtig!
Dan verdient de TS er erg weinig aan (in feite minder dan niets). Kijk eens naar de tijd die ze eraan kwijt is, materiaalkosten,en er moet ook nog een deel naar de opvang.
Ik zou toch niet te hoog gaan zitten met de prijzen want de drempel moet laag blijven. Dus 25 euro zou ik ook niet slecht vinden. Wat had je zelf in gedachten? Komt dat een beetje uit met wat je aan spullen ervoor moet kopen enzo?
Anniek22 schreef:Volgende vraag: Als ik ze voor 15 euro verkoop, portret, en 7,50 gaat dan naar de opvang (per schilderij). Dit is dan voor t formaat 20x20. Individueel worden de prijzen hoger maar omdat ik dan de opvang steun enzo.. Iedere woensdag en zaterdag komen er rond de 5-10 bezoekers (per week dus). Het moet wel blijven lopen natuurlijk. Of gaat dit dan te goedkoop worden? Ik verdien er mijn brood niet mee hoor en zit nog op school maar heb zat vrije tijd :-D Bedankt voor al jullie positieve antwoorden! PS: Site is aangepast.
), maar ik denk dat je je bestede tijd veel te goedkoop inschat.
Donatie en een geweldig leuk aandenken. Kuggur schreef:Anniek22 schreef:Volgende vraag: Als ik ze voor 15 euro verkoop, portret, en 7,50 gaat dan naar de opvang (per schilderij). Dit is dan voor t formaat 20x20. Individueel worden de prijzen hoger maar omdat ik dan de opvang steun enzo.. Iedere woensdag en zaterdag komen er rond de 5-10 bezoekers (per week dus). Het moet wel blijven lopen natuurlijk. Of gaat dit dan te goedkoop worden? Ik verdien er mijn brood niet mee hoor en zit nog op school maar heb zat vrije tijd :-D Bedankt voor al jullie positieve antwoorden! PS: Site is aangepast.
Zo kun je rekenen (en het is uiteraard je goed recht met die redenatie die opvang te steunen), maar ik denk dat je je bestede tijd veel te goedkoop inschat.
Wat krijgt een vakkenvuller van jouw leeftijd bij de Appie? Is misschien een aardige richtijn wat en redelijk minimum is voor de tijd die je erin steekt.