[Info] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 00:20

Mooi! Welke potloden gebruik jij voor deze plaat? Mooi geblend!

Jindai

Berichten: 1885
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 00:50

Dank je! Ik kleur met de Polychromos van Faber Castell. :)

Ik vind het juist knap van jou wat je met de Bruynzeel potloden voor elkaar krijgt! +:)+
Mijn eerste plaat in Animorphia heb ik ook gedaan met die potloden en als ik eraan terug denk, krijg ik nog zere vingers. :D
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik bv vaak het rode potlood van Bruynzeel gebruik ipv 1 van de tig rode/roodachtige van FC. Paars valt me ook tegen van FC, dus die neem ik dan ook vaak van Bruynzeel of uit een setje van de Action. :P

Edit: Oh en heb ook een setje van 12 van Staedler, kost eigenlijk niks en vind ik ook superfijn! Die gebruik ik dus ook overal doorheen. :D

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 01:54

Jindai schreef:
Dank je! Ik kleur met de Polychromos van Faber Castell. :)

Ik vind het juist knap van jou wat je met de Bruynzeel potloden voor elkaar krijgt! +:)+

Ahw dank je! :o Laagjes op laagjes op laagjes op laagjes op laagjes. :')

Om eerlijk te zijn doe ik maar gewoon wat. Vooral met schaduwen en highlights. Daar wil ik echt nog beter mee worden.

Ik vind de Bruynzeel potloden ook niet verschrikkelijk. Zou er wel graag wat andere potloden bij hebben, maar zou ze denk ik idd ook nog wel blijven gebruiken. :D

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 12:20

Na het blauw van de vorige plaat, nu het thema groen:


Afbeelding

Volgens mij ben ik een van de weinige die met stiften kleurt hier!

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 12:26

Ik kleur ook met stiften. Vind ik het fijnst. Maar zie nu zulke mooie platen voorbij komen dat die van mij daarbij in het niet vallen. Vind die van jou ook heel mooi Namiro

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 18:23

Heel mooi, erg leuk die verschillende kleuren groen. :)

Ik ben vanmiddag eindelijk ook weer eens met een plaatje begonnen. Had even een kleur dip. :o
Afbeelding

Heb nog geen idee wat voor kleuren ik verder ga gebruiken. :))

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 19:59

Ik kan niet met stiften omgaan. :D Het past ook niet bij mijn stijl van kleuren.

Gaaf al dat groen! En ziet er al mooi uit Lisette, mooie kleur roze!

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:01

Ik ben begonnen aan een nieuwe plaat, maar ben nu al niet blij met een bepaalde kleur.. ;(

Hebben jullie dan nog de motivatie om verder te gaan? Ik op het moment echt niet..

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:11

-Namiro- schreef:
Ik ben begonnen aan een nieuwe plaat, maar ben nu al niet blij met een bepaalde kleur.. ;(

Hebben jullie dan nog de motivatie om verder te gaan? Ik op het moment echt niet..


Ik ook niet, als ik ben begonnen en het lukt niet met de kleuren dan stop ik ermee en begin ik aan een nieuwe

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:38

Herkenbaar ja. Maar meestal maak ik het toch wel af, anders vind ik het ook weer jammer. :P

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:52

Ik ben ook niet van de stiften, als de streepjes dan niet netjes zijn kan ik er helemaal gestoord van worden :+

Mooi je kleurencombinatie Namiro!

Ik gebruik nu ook bruynzeel potloden, moet zeggen deze zijn helemaal niet zo hard. Heb de aquarel potloden dat maakt het blenden een stuk makkelijker :j
Afbeelding

Die Mandala’s vind ik ook erg leuk. Heb alleen nooit genoeg inspiratie om er leuke kleurencombinaties in te maken. Mijne zijn altijd flets.

Jindai

Berichten: 1885
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:56

Namiro, mooie plaat met allerlei tinten groen! :j

Goed begin al, Lisette! Dat roze knalt er al goed uit! :)

Namiro, als je er echt niet blij mee bent, gewoon lekker aan een nieuwe plaat beginnen! :))

Wat ga je snel, Anouk! :D Maar hij ziet er al goed uit!

Ik kan ook helemaal niks met stiften helaas, bij mij word het streperig en dat vind ik dan weer niet mooi. -O-

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 08:27

Je gaat ineens snel Anouk! Mooi!!

Dank voor de complimenten!
De andere plaat verdwijnt de prullenbak in ben ik bang.. wel jammer want ik vond m erg leuk, maar ik kleur voor mijn plezier en nu ben ik er met tegenzin mee bezig..

Jindai

Berichten: 1885
Geregistreerd: 11-11-12

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:56

Je kan 'm toch ook nog even bewaren? Wie weet wil je er over een tijdje alsnog mee verder. :)

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 16:42

*komt weer eens binnenvallen :o *
Maanden niet gekleurd, begon laatst weer te kriebelen en dan begin ik dit topic ook weer actiever te volgen :)

Anyway, ik moet hier even op reageren:

-Namiro- schreef:
Je gaat ineens snel Anouk! Mooi!!

Dank voor de complimenten!
De andere plaat verdwijnt de prullenbak in ben ik bang.. wel jammer want ik vond m erg leuk, maar ik kleur voor mijn plezier en nu ben ik er met tegenzin mee bezig..

Zonde om weg te gooien!! Dat heb ik ook vaak hoor, dat ik 'm mislukt vind of ik weet niet meer hoe ik verder moet, maar als ik er dan een paar dagen/weken/maanden niet naar kijk en daarna weer met een frisse blik, dan valt dat mislukte vrijwel altijd heel erg mee :). En vaak heb ik dan ook wel weer inspiratie om verder te gaan :j.

Je bent natuurlijk vrij om te doen wat je wilt, maar ik zou 'm echt gewoon even aan de kant leggen en aan een andere beginnen.

Jindai schreef:
[...]
Paars valt me ook tegen van FC, [...]

Nou echt hè _O-
Vind het heel stom dat ze dat ene lichte lila potlood eruit hebben gehaald en geen vervanger terug hebben gedaan.

Ik zou nog graag zo'n set Prismacolor's willen (al weet ik dat die ook hun issues hebben), en een complete set Inktense. Al ben ik ook heel tevreden over m'n Polychromos :j
Maar toch, mijn innerlijke verzamelaar vindt andere sets ook heel mooi :')

Leuk om al die Kerby platen weer voorbij te zien komen trouwens :j Ik ben nu bezig in één uit Imagimorphia met de Inktense. En ik wil een nieuwe versie van Mythomorphia, vind het papier van de versie die ik heb verschrikkelijk.

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 16:54

Ik heb m nog even aan de kant gelegd! Wie weet komt er nog inspiratie! Thanx voor de tip dames!

Jindai

Berichten: 1885
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 17:46

Nerwen schreef:
*komt weer eens binnenvallen :o *
Maanden niet gekleurd, begon laatst weer te kriebelen en dan begin ik dit topic ook weer actiever te volgen :)

*Knip*

Jindai schreef:
[...]
Paars valt me ook tegen van FC, [...]

Nou echt hè _O-
Vind het heel stom dat ze dat ene lichte lila potlood eruit hebben gehaald en geen vervanger terug hebben gedaan.

Ik zou nog graag zo'n set Prismacolor's willen (al weet ik dat die ook hun issues hebben), en een complete set Inktense. Al ben ik ook heel tevreden over m'n Polychromos :j
Maar toch, mijn innerlijke verzamelaar vindt andere sets ook heel mooi :')

Leuk om al die Kerby platen weer voorbij te zien komen trouwens :j Ik ben nu bezig in één uit Imagimorphia met de Inktense. En ik wil een nieuwe versie van Mythomorphia, vind het papier van de versie die ik heb verschrikkelijk.


Ik snap ook niet dat ze die Lila eruit hebben gedaan, heel jammer. :\
En hoe herkenbaar, ik wil het liefst alle potlodensets! <3 Heb nu een mooie set Prismacolor's op het oog van 72 stuks, maar ben net verhuisd en kan het geld dus ook wel ergens anders voor gebruiken. :')
Oh ik wil je verder niet op ideeën brengen hoor, maar bij deKwast verkopen ze de Inktense volledige set in houten doos voor maar 89,95..... :o

Welke versie van Imagimorphia heb je dan? :) Ik vind het papier in de mijne ook 3x niks, ik heb die met gele letters voorop, is de Engelse versie dan dacht ik.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 21:20

Ik vind het papier wel oké eigenlijk, maar ik heb niet veel andere kleurboeken gehad.

Heb ook die met gele letters. Prijs staat in US en Canadese dollars achterop.

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 21:41

Na een hele tijd ook weer begonnen.

Alle morphia boeken zijn toch wel heeeeeel gaaf.


Afbeelding

Jindai

Berichten: 1885
Geregistreerd: 11-11-12

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:47

Leuk met die vlinders! :) Ook al zo'n lente plaat! :D

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 10:09

Die is leuk zeg. :j

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 11:21

Lekker vrolijk inderdaad! :D

Wat ik zo leuk vindt aan dit topic is dat er zoveel verschillende stijlen te zien zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 12:21

Ik heb helaas amper tijd om te kleuren, te druk met mijn scriptie. Ben nu een kleine, simpele plaat aan het maken.


Afbeelding

Kreeg gisteren van mijn vriend een nieuw boek


Afbeelding

Een vb plaat hieruit


Afbeelding

Nu moet ik wel leren blenden. Help

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 12:35

Dat boek heb ik ook al eens doorgebladerd, echt prachtig. <3

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 13:03

Jindai schreef:
Ik snap ook niet dat ze die Lila eruit hebben gedaan, heel jammer. :\
En hoe herkenbaar, ik wil het liefst alle potlodensets! <3 Heb nu een mooie set Prismacolor's op het oog van 72 stuks, maar ben net verhuisd en kan het geld dus ook wel ergens anders voor gebruiken. :')
Oh ik wil je verder niet op ideeën brengen hoor, maar bij deKwast verkopen ze de Inktense volledige set in houten doos voor maar 89,95..... :o

Welke versie van Imagimorphia heb je dan? :) Ik vind het papier in de mijne ook 3x niks, ik heb die met gele letters voorop, is de Engelse versie dan dacht ik.

Ja, de plaatselijke teken- en schilderspullenwinkel heeft ook zo'n aanbieding voor de Inktense :') Die houten doos is zo mooi, maar ik vind het ook wel weer zo wat om een hele set te kopen als ik zelf thuis ook een bijna complete, grotendeels los bij elkaar gekochte set heb :+

Nee, Mythomorphia bedoelde ik :j Dat papier is echt verschrikkelijk := Is de US editie van Plume. Dus daar wil ik nog een andere van :j
Van Imagimorphia heb ik de UK versie en de NL versie, beide vind ik qua papier wel prima (al vind ik het Daydreams papier wel het beste :j ).