Ik ben gevraagd a.s zaterdag een groep van 32 man op de foto te zetten dat wilde ik best doen maar nu begreep ik dat het buiten bij een restaurant zou moeten. Binnen mag niet omdat de andere gasten er dan last van zouden hebben, Hoe kan ik het beste een foto maken ? Had er al aan gedacht om twee bouwlampen mee te nemen , iemand tips ?
Bij stilstaande objecten zou ik zeggen, lange sluitertijd, maar bij mensen en zeker groepen is dat lastig.. Een of twee slave flitsers zou het meest ideale zijn, maar daar is vast lastig aan te komen.. Misschien kun je die ergens huren? Welke camera heb je? Bouwlampen zou ik als laatste optie nemen. Maar kan wel.. Als je daar stroom hebt wil dat zeggen
Marit
Geplaatst: 17-02-15 10:24
Is het overdag? Of 's avonds? Edit; grapje er staat in de titel al in het donker
Dan ligt het eraan welke camera en lens je mee werkt? Heb je flits apparatuur?
Oei.. Dan zou ik als ik als ik jou was zeggen dat je het niet doet. De camera is absoluut niet lichtsterk dus zonder flitser gaat het je niet lukken. Flitsapparatuur onder de knie krijgen is best ingewikkeld en gaat je ok niet lukken voor zaterdag vrees ik..