[FOTO] Verdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mariett
Blogger

[FOTO] Verdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 19:08

Hoewel ik niet écht verdrietig ben, had ik toch een leuk idee wat ermee te maken had.
Dus ik heb mijn aquarelverf weer gepakt en ben ervoor gegaan! Wat vinden jullie ervan?

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

Welke is jullie favoriet?

Anoniem

Re: [FOTO] Verdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 19:11

Ik vind het idee goed, maar het meisje(ben jij dat?) niet sterk kijken waardoor het gevoel niet helemaal overkomt. Maar dat is ook moeilijk.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 19:17

Haha, ik ben het ja. Ik vind dat het bij verdriet moeilijker is om sterk te kijken, omdat het daar niet echt bij past, snap je? Bij 'sterk kijken' horen ander soort wenkbrauwen ofzo.

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 19:21

Ik krijg er zelf geen verdrietig gevoel bij om eerlijk te zijn. Maar dat is ook heel moeilijk met zo'n lichte foto en felgekleurde verf ;)
Dus misschien en wat donkerdere sfeer met wat minder kleur?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:54

Ik vind foto 1 van de serie het mooist, maar ik zie eerder "geschokt" dan verdriet. De andere foto's vind ik de blik en uitdrukking eigenlijk iets te gemaakt. Snap je?

Kleur, contrast en belichting vind ik wel heel mooi.

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 09:51

Ik vind de gezichtsuitdrukkingen ook te nep, en persoonlijk had ik ook voor donkere kleuren 'tranen' gekozen.

Maar verder vind ik dat de ogen er heel mooi uitspringen, heel mooi!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 15:28

Komt waarschijnlijk omdat mijn mond niet helemaal mee doet, haha.
Heb ze even door mijn vader (psycholoog) laten analyseren. de bovenkant van mijn hoofd is wel verdrietig, maar mijn mond is te neutraal. Bij foto 3 is er iets van woede in mijn mond (door de tanden en iets opgetrokken lippen) waardoor die bozer lijkt.

De kleuren heb ik expres zo gedaan, ik heb ze zelfs extra veel kleur gegeven :)
Zit een hele gedachte achter. Als je hem wil weten stuur je maar een pbtje, haha :P

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 15:43

Vind ook de eerste foto het best. En de tweede is het bovenste deel van je hoofd goed gelukt.. wat klinkt dat raar..alsof je per onderdeel te bestellen bent.

"Doet u mij maar een stukje Mariett meneer...eeuh doe maar haar voorhoofd"... }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:16

Ik wil zelf van dit soort foto's maken, maar als ik dat ga doen, ga ik er vol in. Ik wil mijn emoties omarmen omdat ze een deel van mij zijn. Ook al ben ik daarbij heel lelijk, het is echt en ik ben het. Als t goed is ga ik dat binnenkort een keer doen met een vriend, maar dat zal wel pittig worden.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 19:36

Dankje Knert, hahah, volgens vaderlief zijn de 'verdrietige' wenkbrauwen erg moeilijk om na te doen en het is me toch gelukt. Alleen de onderkant van mijn hoofd dus niet helemaal.

Joolien: Het is leuk om te doen :)
Was ook niet mijn bedoeling om mooi te lijken hoor, het is alleen heel moeilijk om je hele gezicht mee te krijgen, haha. Als ik mooi op een foto wil staan ga ik wel lief lachen :P

Heb er trouwens nog ééntje, net bewerkt. Op de één of andere manier zijn alle foto's waar ik iets anders met mijn mond doe, onscherp geworden. Behalve deze!
https://farm9.staticflickr.com/8636/163 ... deed_c.jpg