Best wel eng dit.. Ik zag dit topic en dacht leuk! Alleen ik heb nog nooit een verhaal hier neergezet en heb nog nooit serieus geschreven..
Toen ik het nummer hoorde, dacht ik meteen aan een moment uit m'n verleden. Het verhaal is dus een klein beetje autobiografisch haha. Het is heel kort, maar vond het gewoon leuk om te delen! Geen flauw idee of jullie het begrijpen, heb het expres een beetje vaag gelaten 
Citaat:
En daar sta je dan. Je kijkt van links naar rechts. Twee gezichten kijken jou aan. Welke zou je kiezen? De muziek staat hard. Je hoort ze tegen je praten, maar niet wat ze zeggen. Met je mooiste glimlach knik je maar een beetje. In je ooghoeken zie je die ene naar de uitgang lopen. Je hebt niet veel tijd meer, maar toch probeer je het moment nog even uit te stellen.
“Er staat iemand op je wachten”, zegt de jongen. Nonchalant kijkt ze over haar schouder en schudt met haar hoofd. “Hij wilt dat ik met hem naar huis ga. Zal ik het doen?” vraagt ze uitdagend. “Nee”, zegt hij kortaf. Ze lacht, maar als een boer met kiespijn. Het gesprek valt stil. Het is nu of nooit, maar ze kiest voor safe. “Goed, dan doe ik het toch”, en ze draait zich om en loopt weg.
Ze voelt de ogen in haar rug branden. Afkeuring. Maar het kan haar niets schelen.