[TEK]En dan, uit het niets, kom je uit je tekendip

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amber27

[TEK]En dan, uit het niets, kom je uit je tekendip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 16:54

Hee hee :wave:

Eindelijk weer eens wat tekeningen van mijn kant. De laatste maanden heb ik eindelijk weer wat motivatie om het weer een beetje op te pakken. Het probleem bij mij is altijd dat ik veel te veel tekendips heb waardoor ik soms maaaanden geen potlood aankijk, maar nu begin ik er weer een beetje uit te krabbelen :) .

Het begon allemaal toen ik opeens enorm de neiging kreeg om de zanger van mijn favoriete band te tekenen, Chris Martin.
Afbeelding
Dit is in 4 uurtjes in elkaar geflanst en op het eind ook best afgeraffeld. De neus is mislukt :')

Deze tekening heb ik vervolgens op facebook geknald, waarop ik een aanvraag kreeg van een vriendinnetje van mij. Deze heb ik aangenomen en tegen kerst is hij afgekomen.
Afbeelding

Vervolgens kreeg ik een wel hele leuke opdracht. Er werd gevraagd of ik een flamingo wilde tekenen voor op de cover van het nieuwe album van een bandje in de buurt. Supergaaf natuurlijk, dus meteen maar aan de slag gegaan.
Afbeelding

En vandaag.. Tja, ik verveelde me, dus heb ik een tekening van vorig jaar afgemaakt. Ben toch stiekem wel blij met het eindresultaat :o .
Afbeelding

Geweldige foto's, ik weet t, maar ik hoop dat jullie daar toch een beetje doorheen kunnen kijken. Een reactie is altijd leuk en tips zijn van harte welkom!

lemonyellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:58

Wauw wat goed! :j

leintjeO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:07

Jueej eindelijk nog eens iets van jouw kant op bokt! *\o/* *\o/* prachtig werk! Ik heb soms ook van die momenten waar ik geen potlood meer kan aanzien maar me toch moet dwingen om er een vast te pakken omdat de tekening anders te laat gaat aankomen... Zwaar leven eh :D

Amber27

Re: [TEK]En dan, uit het niets, kom je uit je tekendip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 11:00

Dankjullie voor je reacties! Zeer zwaar leven Carolijn. Dat is ook precies de reden dat ik eigenlijk niet in opdracht werk.