Eindelijk weer eens wat tekeningen van mijn kant. De laatste maanden heb ik eindelijk weer wat motivatie om het weer een beetje op te pakken. Het probleem bij mij is altijd dat ik veel te veel tekendips heb waardoor ik soms maaaanden geen potlood aankijk, maar nu begin ik er weer een beetje uit te krabbelen
. Het begon allemaal toen ik opeens enorm de neiging kreeg om de zanger van mijn favoriete band te tekenen, Chris Martin.

Dit is in 4 uurtjes in elkaar geflanst en op het eind ook best afgeraffeld. De neus is mislukt

Deze tekening heb ik vervolgens op facebook geknald, waarop ik een aanvraag kreeg van een vriendinnetje van mij. Deze heb ik aangenomen en tegen kerst is hij afgekomen.

Vervolgens kreeg ik een wel hele leuke opdracht. Er werd gevraagd of ik een flamingo wilde tekenen voor op de cover van het nieuwe album van een bandje in de buurt. Supergaaf natuurlijk, dus meteen maar aan de slag gegaan.

En vandaag.. Tja, ik verveelde me, dus heb ik een tekening van vorig jaar afgemaakt. Ben toch stiekem wel blij met het eindresultaat
.
Geweldige foto's, ik weet t, maar ik hoop dat jullie daar toch een beetje doorheen kunnen kijken. Een reactie is altijd leuk en tips zijn van harte welkom!