Urbex locaties Schagen/Alkmaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimdeGroot94

Urbex locaties Schagen/Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 18:33

Hoihoi,

Ik weet niet of het hier goed staat, maar weet eigenlijk niet waar het anders zou moeten .. :+

Voor een fotoshoot ben ik opzoek naar een oud, leegstaand pand in de buurt van Schagen of Alkmaar. Het hoeft niet heel bijzonder te zijn, als het maar oudheid uitstraalt. Het zou fijn zijn als we ook naar binnen kunnen, maar als dat niet kan is dat opzich geen probleem.

Ik weet niet precies waar ik moet zoeken, dus ik dacht misschien hebben jullie een idee?

Alvast bedankt!

Noeni

Re: Urbex locaties Schagen/Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:08

Waarschijnlijk krijg je weinig reacties omdat urbex locaties meestal "geheim" worden gehouden omdat het niet altijd toegestaan is om in dit soort locaties te fotograferen.

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 17:15

Noeni schreef:
Waarschijnlijk krijg je weinig reacties omdat urbex locaties meestal "geheim" worden gehouden omdat het niet altijd toegestaan is om in dit soort locaties te fotograferen.

Ja, ik weet het! Maar ik dacht, kan het altijd proberen!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:28

Wat Noeni zegt en in Nederland is er weinig tot niks te vinden, dan moet je echt voor naar België of andere landen.

Heb wel iets voor je geloof ik, lang leve google, stuur je een pb.

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 17:35

Jis_ schreef:
Wat Noeni zegt en in Nederland is er weinig tot niks te vinden, dan moet je echt voor naar België of andere landen.

Heb wel iets voor je geloof ik, lang leve google, stuur je een pb.

Super! Ik had gezocht via google, maar kon niets vinden..

Het hoeft niet heel bijzonder te zijn, als het maar een beetje oud en verlaten eruitziet! Het is alleen voor de achtergrond!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:38

Hm... het is er meer dan je denkt alleen kom er maar eens aan juist internet heb je bijna niks aan. Je moet het toevallig treffen of via via eraan komen. Meestal zijn dat soort panden idd illegaal dus wees voorzichtig. Het is wel super gaaf om te doen en ook nog een wens van mij om daar meer mee te gaan doen. Een oproepje als deze kan natuurlijk altijd, wie weet krijg je wel reactie wat dus wss via pb zal zijn :P De mensen die echt fanatiek urban fotografie doen zeggen meestal ook niet waar het is want daar zijn ze zuinig op.

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 17:46

saskiakefie schreef:
Hm... het is er meer dan je denkt alleen kom er maar eens aan juist internet heb je bijna niks aan. Je moet het toevallig treffen of via via eraan komen. Meestal zijn dat soort panden idd illegaal dus wees voorzichtig. Het is wel super gaaf om te doen en ook nog een wens van mij om daar meer mee te gaan doen. Een oproepje als deze kan natuurlijk altijd, wie weet krijg je wel reactie wat dus wss via pb zal zijn :P De mensen die echt fanatiek urban fotografie doen zeggen meestal ook niet waar het is want daar zijn ze zuinig op.

Heb je gelijk in ja!