Voor een portret in olieverf, vanaf 20x20 op goedkope xenosdoekjes, hoeveel geld vragen jullie ervoor? Zit op cursus. Bezoek m'n site voor voorbeelden.
Ik zie op je site geen voorbeelden van door jou gemaakte olieverf portretten. Tenminste ik krijg het idee dat de getoonde olieverf(?) doekjes niet van jouw hand zijn. Op basis van je tekeningen zou ik voordat je geld gaat vragen nog even dooroefenen. De schetsen vind ik wel heel erg leuk.
Ja, ik was idd een beetje onduidelijk. Ik schilder bij haar en ook hetzelfde, alleen iets meer gedetailleerd. Ik heb namelijk een aanvraag, maar ik zit tussen de 20 en de 40 euro te denken.. Zij doet t vanaf 60 euro op 20x20. Ik heb al eerder dingen verkocht iemand wou voor 3 appeltjes en peertjes 75 euro betalen. Dus ik kan wel reële prijzen vragen toch? Wat doen jullie?
Ik zou eerst je eigen werk op die site zetten ipv het werk van iemand anders, nu krijgt iemand die op jou site komt een idee dat de schilderijen die daar op staan door jou zijn gemaakt. En dat kan heel negatief zijn als iemand iets koopt en het uiteindelijk een heel andere stijl zou zijn.
Ik zie alleen nogsteeds die andere schilderijen op je site staan? Bij Werkwijze? Lijkt mij niet helemaal de bedoeling, bovendien is er nogal een verschil in stijl en kwaliteit zo te zien.