Beginnen met fotograferen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_SnowBall

Beginnen met fotograferen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 16:45

Hallo,
Nou ben ik eens stout geweest en heb de fotocamera van mn vader gepakt en paar foto's gemaakt. Ik vond dit uiteraard super leuk! Naar mijn gevoel zijn ze best goed gelukt voor een 1e keer :o Ik heb nu een vraagje voor jullie, hoe zijn jullie eigenlijk begonnen? Eerst gewoon natuur, daarna pas bewegende objectieven? Welke camera? En al die dingentje s :) Uiteraard zijn gewoonlijke tips welkom!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:46

Met opdrachten van school.
Camera mee en de opdracht fotograferen.
Dat varieerde van een lege trap tot een trein die het station opreed.

Later eigen camera gekocht en geoefend, en op deze studie heb ik ook lessen gehad in fotografie, dus weer wat meer kennis op gedaan :).

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:29

Ik ben begonnen toen ik steeds vaker de compact camera van mijn vader pakte om mijn hamsters vast te leggen, of ik ging er mee naar de manege als er springlessen waren oid :D Natuur, bloemetjes etc fotografeerde ik ook gewoon. Mijn broer vond fotograferen ook leuk en kreeg de slr van mijn tante te leen. Die verloor min of meer zijn interesse en naarmate ik meer begon te fotograferen mocht ik op een gegeven moment de slr gebruiken, toen ik dat leuk bleef vinden mocht ik hem houden :)

Edit; De compact gebruik ik soms nog als ik even de luie fotograaf wil uithangen en gewoon een foto van mijn hamster wil maken of als ik even snel een goede foto moet hebben :D