Ik weet eigenlijk niet waar ik het kan zoeken, vragen of plaatsen, dus ik hoop dat hier mag (anders excuses modjes!).
Ik zoek voor een school opdracht, een experiment, een bepaalde houding van een foto om een morph mee te doen, dus ermee te photoshoppen. Dit beeld wordt alleen voor school gebruikt en alleen aan mijn docenten getoond. Toch voel ik me er niet fijn bij zomaar een willekeurige foto van het internet te plukken. Ik vroeg me daarom af of er een bokker toevallig een foto heeft die ik zou mogen gebruiken voor dit project.
Ik zou eerst zelf beeldmateriaal maken maar dit was niet haalbaar, dus heb ik het enige alternatief nu een foto te nemen en deze als een soort stopmotion te bewerken. Echter ik heb en geen engels tuig, geen mannelijke ruiter en geen sportpaard. Dus het makkelijkste is een bestaande foto te gebruiken. Er is alleen wel haast bij want ik ben nu een paar dagen terug pas het ok gekregen dit zo te doen van mijn docenten. En vrijdag moet het al af zijn en er zit heel veel werk in voor mij.
Dus lang verhaal kort, ik zoek een foto van een mannelijke ruiter die er netjes en sportief uit ziet die naast een engels betuigd sportpaard staat (engels vanwege het achterliggend concept). Hij moet er dus mee aan de hand staan en liefst van zijaanzicht. Hij hoeft niet in de camera te kijken en de achtergrond mag niet druk zijn. Ik moet er namelijk een woestijn in gaan photoshoppen. Ik moet dit beeld zo getrouw mogelijk hebben omdat ik er een specifiek ander beeld in moet photoshoppen. En ik ben nu dus ten einde raad want ik weet echt niet waar ik nog terecht kan.
Dus is er een bokker zo lief een foto aan mij te geven om te gebruiken puur voor een school experiment? Er wordt dus niets commercieels mee gedaan verder. Het is uiteindelijk voor mijn master studio experiment.
Tips waar ik een foto kan vinden die gebruikt mag worden om te photoshoppen zijn ook welkom!
Als ik niet echt wanhopig was omdat ik echt niet de goede foto kan vinden had ik geen topic gemaakt. Ik hoop dat dit verder ook mag in dit subforum.
(De reden dat ik niet zomaar bokkers gevraagd heb is omdat ik zo snel niet de juiste houding gevonden heb in hun foto topics, anders had ik ze persoonlijk een pbtje gedaan).