Aanschaf camcorder....welke?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Icrack

Aanschaf camcorder....welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-15 08:27

Ik loop al een tijdje rond met het idee om een camcorder aan te schaffen om mijn dressuur en springlessen te filmen. Echter bij slecht weer rij ik in een kleine binnenbak waar de verlichting voldoende is om te rijden, maar voor foto's en film beduidend slechter is. Je snapt dat ik ook dan graag heldere opnames heb waar ik mee voor de dag kan komen. Ik ben een regelrechte leek met camcorders e.d, desalniettemin heb ik een camera gezien welke mij wel wat leek namelijk de Sony hdr pj530e. Deze schijnen een vrij goed beeld te geven bij mindere belichting en hebben ook een projector zodat je de gemaakte opnames af kan spelen op een stuk muur, deur oid. Nu zal Sony vast niet de enige zijn welke een redelijk goede kwaliteit bied bij het filmen indoor. Mijn vraag aan jullie is dan ook;
Welke camcorder gebruik jij?
Waar hou ik rekening mee bij de aanschaf?

Ik sta open voor voor tips en tricks met betrekking tot aanschaf, werking, en gebruik. Wie helpt mij met het maken van de juiste keuze?

Wilawander

Re: Aanschaf camcorder....welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:50

Wij hebben de JVC Everio GZ-HM445 Full HD Camcorder en bevalt erg goed. We gebruiken hem voor de hondentraining om later terug te kijken. In een hal weet ik zo niet hoe hij het doet maar bij donker weer of in de schemering valt het niet tegen en geeft kwalitatief goede filmpjes.