toen ik dit topic las [BB-ITP] Kiska (poes, 15 weken) studio en buiten werd ik helemaal verliefd op foto 5. en besloot die dus te proberen na te tekenen.
ik teken altijd met gewoon grijs potlood, maar heb vandaag voor het eerst geprobeerd met kleur te werken. ik wil alvast zeggen dat ik zeker niet zo goed ben als al deze andere super getalenteerde mensen op bokt! ik vind het gewoon heel leuk om te tekenen.
tips zou ik heel graag ontvangen! ik wil mezelf graag altijd verbeteren, en er is ook heel veel te verbeteren! dus vuur ze op me af
sowieso weet ik zelf al dat ik heel erg vlak teken, maar ik weet niet wat ik hier aan kan doen, dus heeft iemand een tip om met wat meer diepte te tekenen? ik weet trouwens ook dat de tastharen beter zouden zijn in het wit, alleen heb ik geen goed wit potlood en werkt het ook niet met de gum.. als hier andere trucjes voor zijn hoor ik het ook graag
tot nu toe zit er ongeveer 1,5 uur werk in. maar wel op de bank met de tv aan, dus heb niet heel erg geconcentreerd doorgetekend

ps. ik heb toestemming om de foto te gebruiken

mocht je nog meer oefen katjes nodig hebben, ik nog 2 zwart-witjes in de aanbieding
ik ben altijd al zo slecht in tekeningen afmaken, halverwege ben ik het wel zat en heb ik weer een leuk idee voor een nieuwe tekening. maar ik zal morgen eens heel goed motivatie zoeken
ik heb het geprobeerd met mijn telefoon maar daar kwam niks fatsoenlijks uit. dus ik zal morgen even kijken of ik een camera van iemand kan lenen.