[FOTO] Zelfportretten I

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Zelfportretten I

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:07

:wave:

Het nieuwe jaar is begonnen en ik doe weer mee aan POTW ( [FK] [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015 doen jullie ook mee?) en voor mijzelf probeer ik ook om elke week een zelfportret te maken. Of het echt elke week gaat lukken weet ik niet, maar regelmatig is in ieder geval wel het doel! :j

Edit: Eerdere topics met zelfportretten:
[FK] [FOTO] Zelfportretten
[FK] [FOTO] How do I look?
[FK] [FOTO] Zelfportretten

Naast op mijn Facebook pagina en mijn website (zie onderschrift), vind ik het ook leuk om hier af en toe een topic te maken voor tips and tricks. :D Daarnaast ben ik altijd erg benieuwd wat anderen in mijn foto('s) zien. :#

Hieronder de zelfportretten van week 1 en 2. Mochten jullie tips en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik die heel graag! :):)

Week 1

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

Week 2

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

Meer zelfportetten staan op http://www.irenevanderspoel.com/self-portraits

Bedankt voor het kijken! *\o/* :evaw:

Anoniem

Re: [FOTO] Zelfportretten I

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:10

Moooi!!
Die één na laatste! :wow:
Al vind ik de eerste 3 ook erg geslaagd. :j

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:22

Ja, ik had ze natuurlijk al gezien, maar ik blijf ze geweldig vinden. Hoe je in week 1 de gevoelens en emoties hebt weten te pakken. Prachtig! En week 2 de kleuren en het artistieke. Geweldig weer!!

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:57

Week 2 is echt geweldig! Was hem al in het topic tegengekomen maar wauw! :D Is het gewoon smink of zoiets?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:54

Ik vind de zwart wit foto's te veel bewerkt. Ik dacht eerst dat je een man was eerlijk gezegd. De smink is erg gaaf gedaan. :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:43

Bedankt voor jullie reacties! De kleuren van week 2 is inderdaad gedaan met schmink, van de Xenos :Y) Ik ben met een abstract idee voor de spiegel gaan zitten en uiteindelijk kwam dit eruit; erg leuk om te doen!

@Babeth: Ik kan me inderdaad vinden in het overbewerkte van de zwart-witte. Ik vond het wel passend, maar kan me goed voorstellen dat jij dat anders ziet. Bedankt voor je reactie!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:18

Agossie schreef:
Ja, ik had ze natuurlijk al gezien, maar ik blijf ze geweldig vinden. Hoe je in week 1 de gevoelens en emoties hebt weten te pakken. Prachtig! En week 2 de kleuren en het artistieke. Geweldig weer!!

Daar sluit ik mij helemaal bij aan, prachtig gedaan!