Daar is ie dan: de échte schrijfuitdaging van januari. Als vervolg op dit topic: [UK] [VER][GED] Schrijfuitdaging december, kies je verhaallijn
Hoe werkt het?
Elke maand word je uitgedaagd om naar aanleiding van een opdracht een kort verhaal of gedicht te schrijven. Met elkaar kiezen we daarna wie de beste inzending heeft en die mag dan de uitdaging van volgende maand verzinnen.
Een verhaal mag maximaal 2.000 woorden lang zijn en maximaal drie inzendingen per deelnemer. De taal is vrij te kiezen, maar denk erom dat je met een inzending in het Nederlands de meeste lezers kan bereiken en dus de meeste kans maakt. Inzenden mag tot 25 januari , daarna kunnen we nog tot 31 januari stemmen om een winnaar te kiezen. De winnaar krijgt eeuwige roem en het voorrecht om de volgende uitdaging te mogen verzinnen. Wat mij betreft mogen ook mensen stemmen die zelf niet hebben meegedaan, maar hou het wel een beetje eerlijk en ga geen stemmen ronselen elders op het forum voor je eigen verhaal.
Maar met deze uitdaging wil ik jullie matsen jullie krijgen 1000 woorden extra
De uitdaging van deze maand is: Jullie krijgen een verhaallijn en 2 personages van mij. Je mag altijd extra personages erbij verzinnen. Wees creatief en bedenk wat leuks
Verhaallijn 1:
-Dit verhaal speelt zich af in de slaap van een van de karakters, en dit uit zich uiteindelijk in het dagelijks leven.
Personages: Anna en Elise
Verhaallijn 2:
- Het is een koude winter dag en het personage is na een heftige ruzie onderweg naar huis.
Personages: Lisa en Luuk
Verhaallijn 3:
- Het is zomer en de personages zijn op een feestvakantie, ze leren een vage man kennen. Alleen na de ontmoeting gebeurt er iets naars.
Personages: Renske en Diebe
Liefs,
Lrtj
Heel veel succes!!

Misschien ga ik dit weekend er maar eens tijd voor maken.