Ik verf al een paar jaar modelpaarden over. Het gaat steeds beter en met degene waar ik nu mee bezig ben, wil ik eens een voortgang zien zegmaar, en dan kan ik evengoed een topic ervoor maken!
Voor deze heb ik geen voorbeeld, wat ik meestal wel heb. Dit maakt het weer net iets lastiger

Wat ik wil met deze repaint:
- Verschillende tinten bruin creëren
- Appeltjes proberen te maken
- Een mooi eindresultaat bereiken
De vorige keer heb ik ook appeltjes gemaakt, zo gaat het er ongeveer uitzien, alleen waarschijnlijk op andere plekken en het is natuurlijk op bruin ipv op wit

Benodigdheden:
- Schleich lipizzaner merrie
- Pastelkrijt
- Acrylverf
- Verschillende soorten kwasten
Stap 1, de originele kleur. Daar heb ik zelf geen foto van dus ik haal hem eventjes van internet.

Stap 2, hierbij ben ik de foto vergeten, maar ik verf het modelpaardje eerst altijd egaal wit, zodat het makkelijker wordt om een nieuwe kleur aan te brengen
Stap 3, toen het model wit was ben ik begonnen met dunne laagjes bruin aanbrengen. Dit wordt de basiskleur. Dit was na ongeveer 3 laagjes op het witte, dus het duurt nog wel even voor hij netjes bruin is, haha!

Stap 4, terwijl het paardje droogt na een nieuwe laag, ben ik alvast begonnen met het schrapen van pastelkrijt. Hiermee kan ik later overgangen, kleurverschillen en details aanbrengen.
Dit zijn de kleuren die ik tot nu toe ga gebruiken:

Op het moment is hij weer aan het drogen van laagje 6

Ik weet niet wanneer hij af is, en ik ben niet mega-goed, maar het gaat steeds beter!
Mooie bruine kleur ook.
) , ik zal zo een een foto uploaden, daarna ga ik even bekijken waar en hoe ik de bruintinten ga plaatsen
: als je met het pastelkrijt bezig gaat, geeft dat dan niet af? Of doe je er op het eind nog een blanco laagje of zo eroverheen zodat het blijft zitten